Ik heb zojuist een 20 weken echo gehad. Baby lag nogal dubbelgevouwen met navelstreng tussen de benen. De echoscopiste gaf aan 90% zekerheid aan een meisje te zien, maar geen garantie ivm de navelstreng. Met 16 weken hadden we een pretecho, die ik zelf moest maken ivm Corona en toen gaf de echoscopiste aan 80% zekerheid een jongen te zien. Ik ben nu een beetje in verwarring. wat denken jullie. Foto bijgevoegd.
Heb je ook de foto van de pretecho met 16 weken? Ik vind de kwaliteit van deze geplaatste echo erg slecht, zeker voor een 20 weken echo. Ik neig naar een meid trouwens.
Hier kan ik niet echt op zien waar ik naar kijk. En wat rogijuli ook zegt hele slechte kwaliteit echo. Misschien de 16 weken echo beter op te zien
Ik vind beide foto's erg onduidelijk. Op de 16 wkn echo zie ik iig niet duidelijk het geslacht zitten. En bij de 20 wkn echo heeft hij/zij de beentjes erg dicht tegen elkaar, waardoor dit een vertekent beeld kan geven. Ik durf er nog geen uitspraak op te doen.
Ik mocht hem zelf maken en de echoscopiste gaf aan hoe vast te houden en wel richting op te draaien. Was niet al te makkelijk, maar je kan in deze tijd toch een beeld krijgen van je baby’tje buiten de reguliere echo’s. Ik heb het gedaan bij babyvision in Delft. Wel mondkapjes op uiteraard en echoscopiste zit op 1,5m achter een scherm. Partner mag mee.
Best cool eigenlijk, dat je het dan zelf kan doen. Al lijkt het me inderdaad best lastig. Thanks voor de uitleg
Omdat losse geslacht topics niet zijn toegestaan doe ik deze dicht. @TOJ Wil je je bericht in het grote potty shot topic plaatsen?