3D Pretecho 33 weken na indalen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Friesland90, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Heeft er iemand ervaring met een 3D pretecho met 33 weken en nadat het kindje al is ingedaalt?

Op het laatste moment hebben we ons toch bedacht en willen toch nog graag een 3D echo. Nu is er nog een mogelijkheid voor morgen middag om 14.15 maar mijn vriend heeft een afspraak en kan niet (overige dagen kan die trouwens ook niet, hopeloos!!:x)
    Nu kan ze pas weer als ik al 33 weken ben, en de kleine was nu al aan het indalen zei de verloskundige!!! Ik weet niet hoe lang het indalen duurt en of het dan al helemaal is ingedaalt, maar daar ga ik wel vanuit.

Zijn er mensen die op dit termijn en in deze situatie ook nog een 3D echo hebben laten doen? En was er nog wel wat te zien of vond je het echt zonde van je geld?
    Een echo, incl. kleuren foto's en dvd is namelijk 100 euro en het is een half uur rijden (dichtsbijzijnde).

2. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    ik ben vorige week maandag naar ziekenhuis gemoeten op controle, en daar probeerde ze ook een 3d echo te nemen maar het lukte niet, kindje lag met hoofdje helemaal in de placenta (placenta ligt aan de voorkant)
    dus hopelijk hebben jullie meer geluk, wij moeten daar niet voor bijbetalen en krijgen toch 3d woon wel in belgië...

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Dat klinkt niet veel belonend... Pfff wat moet ik nou. Ik kan morgen alleen gaan en als de echo dat hier lukt hebben we nog een kans een weekje later. Maar als met 33 weken niks te zien is wordt het lastig om dan nog een poging te doen.

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    #4 Nahla2013, 16 sep 2013
    Laatst bewerkt: 16 sep 2013
    Ik heb met precies 29.5 weken een 3D echo laten maken (afgelopen zaterdag dus).

Ze staat er heeeeeeel mooi op! Vooral omdat ze nu wat dikker is en we nu duidelijk kunnen zien dat ze een bolle toet heeft.
    Dus ik zou het zeker wel doen! Heel leuk om te zien en vooral om te bewaren.

De mijne ligt trouwens ook met haar hoofdje tussen m'n bekken.

5. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Wat leuk!!!! Nu denk ik overigens dat 30 weken of 33 weken wel uit maakt omdat ze zoveel aankomen de laatste weken en om het indalen.
    Ik ga morgen ochtend toch nog bellen of ik morgen middag kan komen. Mijn vriend kan dan niet mee, maar hij kan het na de tijd wel terug zien op der dvd die er erbij krijgen, dat scheelt!!!

Ik ben bang dat mocht het niet lukken met 33 weken, het helemaal niet meer gaat lukken en daar vind ik de gok wat te duur voor.

Prachtige fotos zeg van je kindje!!! Kijk je nu nog meer uit naar de bevalling??? Nog maar tien weekjes, achteraf is dat zo voorbij, nu duurt het nog ff Haha

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    34 weken! en was mooier als die van dochter met 30 weken, daarom wat later gekozen.

Hij was volgens de vk paar dagen ervoor al aan het indalen...wij doen de echo, ze wil eerst even geslacht kijken als eerste (onze vraag) en voila...lag meneer op zijn kop ;) (koppie omhoog dus!) hoezo ingedaald........ whahaha

Maar ik vond het hier nog zeker de moeite waard!

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
  8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Prachtig zeg..!!! Echt heel mooi om te zien.

Ik heb gister ochtend toch nog gebeld of ik misschien kon komen en dan alleen ipv met mijn vriend. We krijgen er een dvd bij dus mijn vriend kan het terug zien. Wel jammer, maar liever dan het risco dat het met 33 weken niet lukt, want die kans is dan natuurlijk wel groter.
    De kleine ligt al klaar om te gaan indalen, dus de kans is erg groot dat het dan is ingedaald.

De echo is echt goed gelukt en we hebben prachtige beelden en fotos mee gekregen van ons kindje. Het gewicht is nu ongeveer 1935 gram en 40 cm. en had al haren van een centimeter!!! Echt onwijs mooi om te zien..!!

Hier 2 fotos

Bekijk bijlage 350488

9. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Wauw prachtige echo's!

10. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Jouw kleintje heeft ook een lekker bol toetje! ❤
    Vertederend dat duimpje he? Ik blijf maar naar mijn meisje kijken.
    Het is zo echt ineens...

11. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een leuke foto's friesje! Zo schattig die laatste....

12. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Met 32 weken heb ik nog hele mooie foto's laten maken van het gezichtje! Dat kan best, veel plezier!!

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Thnx..!! Wat een lieve reacties
    Schattig dat duimpje hé?? Hihi

Klopt, best bolle wangen al, dat vond de echoscopiste ook al. Maar 1935 gram is volgens mij ook best wat extra voor mijn termijn (31.4)

Deel Deze Pagina