Onduidelijke eerste echo 7 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door belle77, 18 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

5 mrt 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Ik had precies hetzelfde (heb alleen niet eerder een miskraam oid gehad)

Mijn eerste echo zou bij ruim 7 weken zijn volgens mijn berekening, maar tijdens echo zag je bijna geen vruchtje maar wel een knipperlichtje, ben toen 5 dagen terug gezet en man o man was werd ik toen bang. Een week later kreeg ik weer een echo en ondanks dat alles er toen weer goed uit zag werd ik weer 5 dagen terug gezet. Nou heb ik afgelopen vrijdag weer een echo gehad en alles was helemaal goed en ben eindelijk weer wat vooruit gezet en we hadden echt een mooie echo!! Ben nu 11 weken!! (Maar vind de 13 weken echo wel wéééér heel spannend hoor!!

Probeer vooral vertrouwen in je lichaam te hebben!

Sterkte en succes komende periode!!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff ja dan is het moeilijk om maar even vertrouwen te hebben he:(

Nou ik ga voor je duimen!! Wanneer mag je weer?

3. belle77

belle77 Lid

16 aug 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lov23. Ja echt moeilijk. Ik heb ook niet zoveel symptomen... Behalve moeilijk naar wc. Borsten zijn wel groter, maar voel ik ook niet wlke dag. Opgeblazen gevoel is weg etc. Maar ja, als je geen vertrouwen hebt en negatief denkt voel je vanzelf niets meer. Zou zo graag bevestiging willen voelen ofzo..

Bij jou gaat het goed?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja gelukkig wel.......was ook erg onzeker de eerste tijd en de naïviteit is gewoon weg dus om maar effe vertrouwen te hebben in je lichaam tja....

Nu zit ik weer te wachten op bewegingen hahaha. Maar ik moet mezelf ook niet gek maken.

Maar jij hebt het al meerder keren meegemaakt en dan lijkt het me zo moeilijk.
    Maar wanneer krijg je weer een echo nu?

5. belle77

belle77 Lid

16 aug 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woensdag over een week. Ja echt heel moeilijk. Bah maak mezelf gek en ben poepchagrijnig hiervan. Zou willen dat ik van alles voelde!! Hoeveel weken ben je nu? Had jij veel verschijnselen? Ik weet ook niet meer wat ik voelde tijdens mijn goede zwangerschap hoor..

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik ben nu 15 weken....dus kwaaltjes zijn niet meer extreem erg....en bewegingen voel je ook niet echt...dus je wordt weer lekker onzeker :p

Wat ik wel had ... Vanaf de testdag voelde ik dat het goed zat!

7. belle77

belle77 Lid

16 aug 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL

Dank!! Herkenbaar dus... Voel ineens ook niets meer en weet niet of dat nu echt zo is of omdat ik mijzelf gek maak. Bovendien... Wat moet je voelen he op deze termijn..

8. belle77

belle77 Lid

16 aug 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja ik had ook al een zwangergevoel voordat ik testte. Daarom begon deze keer ook fijn. Maar nu weer die extreme onzekerheid en dat wantrouwen in mijn lichaam. Ik word gek!

Maar de kans dat er nu bij jou iets misgaat is echt heel gering, idd soort tussenfase van weinig voelen...

9. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Hoi Belle, ik vroeg me af hoe het nu met je ging? Ondertussen heb je hopelijk al meer duidelijkheid gekregen.

Groetjes

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd hoe is het nu?

Deel Deze Pagina