Ik heb net gebeld. Helaas mijn HCG waarde is lager dan 2. Dit betekent dus geen zwangerschap . Ik wil jullie echt zo bedanken voor de lieve berichtjes. Ik moet nu eerst 3 maanden aan de Lucrin voor de Endometriose dus wellicht is het me daarna wel gegund
Wat balen helemaal nu je eerst aan de medicatie moet (is medicatie?) mag je dan niet zwanger worden? (Sorry geen verstand van.
Met Lucrin wordt je eigen cyclus stilgelegd. Het is dus een soort kunstmatige overgang. Helaas ben je dan voor zover ik weet ook niet vruchtbaar tijdens deze behandeling
Hallo allemaal, Hier een update van mij. Ik heb gelukkig van de Gyneacoloog te horen gekregen dat de Lucrin niet nodig is. We krijgen nu eerst een paar maanden de tijd om te proberen spontaan zwanger te raken, gelukkig geen druk op de ketel. Ik zit nu eigenlijk met een paar vraagjes, wellicht moet ik hier een nieuw topic voor openen dan hoor ik het wel . Ik zit nu zo'n 6 dagen voor mijn NOD. Mijn partner en ik hebben om de dag seks dus de kans dat we de eisprong hebben gemist is redelijk klein, ik temperatuur echter niet en ik gebruik ook geen ovulatietesten. Mijn cyclus schommelt tussen de 26 en 28 dagen. Nu komt mijn vraag . Ik heb sinds twee dagen last van enorme opvliegers, alsof mijn huid in de brand staat, hoofdpijn en rekbare afscheiding en enorme moodswings (om knettergek van te worden). Ik ben al langere tijd gestopt met de pil en heb bij de vorige menstruaties nooit dit soort klachten gehad. Is iemand van jullie bekend met dit soort klachten? Als ik op internet zoek naar deze klachten staat er dat het verband houdt met de overgang maar dat lijkt me een beetje erg vroeg.. Ik hoor graag van jullie!
hey meis! fijn dat je even een update geeft! altijd fijn om te weten hoe het verder gaat met iemand! mijn tip.. ZOEK NIET LANGER OP INTERNET! ik weet het het is heeeeel verleidelijk.. maar je kunt het antwoord wat je zoekt er echt niet op vinden meis.. ik heb me ook rot gezocht op internet naar dingen als ik maar iets voelde dacht ik.. 'misschien ben ik wel zwanger?' maar iedereen is anders en reageert anders op een zwangerschap.. het enige wat je kunt doen is afwachten.. en dat sucks!! want je wilt iets heel graag en eigenlijk nu meteen.. en dat is zekerheid! en zwanger zijn.. moeilijk is het om af te wachten maar alleen dan kom je er echt achter of je zwanger bent.. je kunt als je wilt 4 dagen voor je NOD testen.. maar ik raad je aan om afleiding te zoeken en pas met je NOD te testen.. dan weet je het zeker.. Wel spannend allemaal hoor! hou je ons op de hoogte!? Succes met afwachten! liefs!
Hoi Daantje, Je hebt helemaal gelijk! Al moet ik wel zeggen dat het naar mijn mening niet echt een zwangerschap kan zijn. Ik durf er eigenlijk niet op te hopen, zeker gezien de verminderde kans door de Endometriose. Uiteraard droom ik af en toe wel even weg bij de gedachte aan een zwangerschap Ik denk inderdaad dat ik maar lekker voor de ventilator ga zitten en de opvliegers op me af laat komen haha. Als ik zwanger ben dan kom ik er snel genoeg achter. Ik houd je/jullie op de hoogte!
Hoi allemaal, Ik heb vanochtend een test gedaan. Ik zit nu als ik uitga van mijn langste cyclus (28 dagen) 1 dag na NOD. Als ik uitga van mijn kortste cyclus zit ik 3 dagen na NOD. De test was vanochtend helaas negatief. Ik ga er dus vanuit dat mijn menstruatie later komt.
Misschien een schrale troost hier ook endo en uiteindelijk 2x zwanger geworden op normale wijze en heb geen behandeling gehad voor de endo. De 1e liet wel 12 rondes, moest ook nog ontpillen en was erg onregelmatig, op zich wachten. De 2e was de 1e ronde direct raak. Succes meis! Hoop snel op goed nieuws voor je. Begrijp je gevoel heel goed!
Hoi Buikje, Dat doet me goed om te horen. De arts in het ziekenhuis had ook goede hoop op een spontane zwangerschap. Het is zo'n nare @#* ziekte omdat het per persoon zo verschilt. Ik blijf hoop houden Gefeliciteerd met je zwangerschap! Xxx
Dankjewel hoor! En laat de moed niet zakken. Zeker als de arts er in geloofd...ze gaan echt geen valse hoop geven hoor.