Hier een update van mij. Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd. Ik heb gisterochtend de bovenste test gedaan. Binnen afleestijd is een licht streepje te zien. Gistermiddag nogmaals gedaan om te kijken of het niet aan de test licht, weer een heeeeeel licht tuurstreepje te zien. De onderste test is van vanochtend.. Pff, zien jullie iets?
Op de tweede foto zie ik op de rechtse test inderdaad een heel licht streepje, maar wel echt heel licht
Ik had inderdaad ook wel een knaller verwacht. Helaas, we wachten rustig af . Bedankt voor het kijken
Als je goed kijkt is de laatste test idd duidelijker dan de eerste, langzaam oplopend? Late eisprong? Meer dan afwachten hoe verschrikkelijk ook zit r niet op.. nog nieuwe test gedaan?
Als je al 4 dagen na NOD zit, kun je gemakkelijk een CB Digitaal met wekenindicator doen. Geen getuur meer naar streepjes (die ik niet zie op je laatste testjes) en meteen duidelijkheid in verband met je endometriosebehandeling. Ik zou dus stoppen met die streepjestesten en kiezen voor duidelijkheid.
Ik heb nog geen nieuwe test gedaan. Ik zal morgenvroeg met ochtendurine een test doen. Het zou best kunnen dat ik een late eisprong heb gehad. Een digitale test werkt toch pas later dan de kv2v5? Ik hou jullie op de hoogte! X