Hallo allemaal, Ik ben op 26 juni gestopt met de pil, onttrekkingsbloeding gehad en daarna niet meer heb inmiddels een cyclus van ongeveer 43 dagen. Heb ook al meerdere testen gedaan uiteraard allemaal negatief, spierwit, gisteren in de avond weer een test gedaan en ik zag een vaag streepje, dus vandaag weer een test gedaan middag, en ik zie toch echt een streepje, wat zeggen jullie??
Ik zie hem ook echt duidelijk, me vriend ook Maar ook erg onzeker natuurlijk kwa gevoel, want het ging zo snel nooit verwacht haha. Stiekem ook een beetje bang, dat het misschien toch niet zo is. maar we blijven hopen
Dankjewel, ik kan het nog altijd niet geloven, zou ook niet weten hoelang ik al zwanger zou zijn aangezien het 9 dagen geleden nog negatief was. en aangezien ik nog geen regelmaat in mijn cyclus heb
Ik zie een streep!!!! Dus gefeliciteerd!! Had 2 dagen voor m'n nod met avond urine ook een positieve test... Geniet er lekker van meid
deze heb ik 1 uur geleden nog gedaan, en deze geeft echt een duidelijk streep aan. Die andere was van de action, maar wilde zekerheid met nog een ander merk hihi