Weer die buikpijn, weer die teleurstellingen, weer verdriet maar blijf wel hoop en geduld houden maar het word iedere maand moeilijker..... Ik hoop zo dat ik op een dag zwanger mag zijn
niet om je valse hoop te geven maar deze keer zat ik de avond voor ik testte ok al te janken op de bank bij mn vriend omdat ik de ongi al voelde, maarre ben dik 16 weken inmiddels, dat ongi gevoel hield ik tot 8 week ongeveer geef de hoop nog niet op
Narnia, balen weer hoor... Voel jij het echt 5 dagen voor je NOD al aankomen joh? Ik niet.. ik word altijd verrast.. BOEM.. ongi (of iig eerst een dag wat bruinverlies) en daarna krijg ik altijd pas buikpijn. (sinds ik gestopt ben met de pil dan... daarvoor kreeg ik een paar uur vantevoren buikpijn, ook toen ik de pil nog niet slikte)
2 maanden geleden had ik ook paar dagen voor NOD die ongi pijn... Had wel een posi test... Dus geef nog niet op.. Liefs Britt
Balen als je dat gevoel hebt he Ik hoop dat je ongelijk gaat krijgen. Ik merk meestal al ruim een week van te voren!!! dat het weer niet raak is. Voel het aan de stevigheid van m'n borsten. Al weet ik natuurlijk niet hoe die voelen als het wel raak is