Vorige maand heb ik een cryo tp gehad in kunstmatige cyclus van onze 2e icsi behandeling waar ook onze dichter uit is geboren. Helaas was deze niet blijven plakken en dus de behandeling gestopt en ongesteld geworden. Deze maand hadden we een maand rust maar ik wilde toch lekker klussen ook al is de kans op natuurlijke manier zwanger te worden bijna nihil. Nou voegde ik me een paar dagen al niet zo lekker, lage rugpijn ongie krampjes en vanmorgen ineens misselijk. Ik weet niet precies wanneer me nod is maar gok op zondag. Dus ik bij de kruidvat testen gekocht en vanmiddag gelijk getest ik zag vrij snel een streepje maar vrij licht na opdrogen ietsje duidelijker maar nog steeds erg licht. Zien jullie het ook? Of ben ik gek aan het worden? Xxx
Ik lijk wel wat te zien maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Hopelijk morgen of overmorgen duidelijker! Duim voor je
Zo zie ik niks... Maar mijn foto's worden ook waziger na uploaden.. Irritant is dat. Mijn NOD is waarschijnlijk a.s maandag.. Nu 9dpo niet kunnen inhouden met testen en hartstikke omo wit. Wie weet hebben jij en ik in de loop van de week wel 2 dikke strepen!
Sorry... Ik zie t niet. Maar als zondag je NOD is, dan ben je echt te vroeg meid. Even paar dagen wachten Ik ga voor je duimen
In het echt en op de foto op mijn mobiel staat een 2e streepje maar na uploaden word de kwaliteit van de foto nog al slecht
Heb ff screenshot gemaakt van wat ik zie maar snap wel dat het ook heel moeilijk te zien is. Misschien wil ik wel te graag iets zien
Ik zal morgenochtend wel even met ochtend urine testen. Hopelijk dan een duidelijke streep. Als ik de foto's zo zie dan zie ik hem ook niet maar in het echt wel dus hopelijk morgen een duidelijke test. Ik laat het hier sowieso ff weten. Dank jullie wel voor het mee kijken 😁
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar heeeeel licht is het dan. Hopelijk komende dagen iets duidelijker! Zou super voor je zijn!
Op die laatste zie ik ook iets! Hmmm, moeilijk joh. Lekker slapen en morgen ochtend testje doen. Ik ben benieuwd!
Klopt hoor de streep is ook licht. En dank je wel ik hoop natuurlijk morgen op een duidelijke test. Gelukkig staat de streep er nog steeds in het echt alleen jammer dat het op de foto niet duidelijk te zien is maar goed de streep is dan ook echt licht.
Het spijt me om te zeggen maar ik zie op deze foto ook niks hoop voor je over 2 dagen met een duidelijkere test