Voor de super tuurders

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sennie, 3 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Vorige maand heb ik een cryo tp gehad in kunstmatige cyclus van onze 2e icsi behandeling waar ook onze dichter uit is geboren. Helaas was deze niet blijven plakken en dus de behandeling gestopt en ongesteld geworden. Deze maand hadden we een maand rust maar ik wilde toch lekker klussen ook al is de kans op natuurlijke manier zwanger te worden bijna nihil. Nou voegde ik me een paar dagen al niet zo lekker, lage rugpijn ongie krampjes en vanmorgen ineens misselijk. Ik weet niet precies wanneer me nod is maar gok op zondag. Dus ik bij de kruidvat testen gekocht en vanmiddag gelijk getest ik zag vrij snel een streepje maar vrij licht na opdrogen ietsje duidelijker maar nog steeds erg licht. Zien jullie het ook? Of ben ik gek aan het worden? Xxx

2. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Na uploaden nog wel heel slecht te zien probeer hem ff recht te zetten.

3. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik lijk wel wat te zien maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Hopelijk morgen of overmorgen duidelijker! Duim voor je

4. Veera

Veera Niet meer actief

Nee sorry die is hartstikke negatief

5. Voila

Voila Niet meer actief

Zo zie ik niks... Maar mijn foto's worden ook waziger na uploaden.. Irritant is dat. Mijn NOD is waarschijnlijk a.s maandag.. Nu 9dpo niet kunnen inhouden met testen en hartstikke omo wit. Wie weet hebben jij en ik in de loop van de week wel 2 dikke strepen! :)

6. Laraatje2009

2 feb 2016
    16
    0
    0
    Eigen onderneming
    NULL
    Sorry... Ik zie t niet. Maar als zondag je NOD is, dan ben je echt te vroeg meid. Even paar dagen wachten :)
    Ik ga voor je duimen

7. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    In het echt en op de foto op mijn mobiel staat een 2e streepje maar na uploaden word de kwaliteit van de foto nog al slecht:(

8. Veera

Veera Niet meer actief

Hmm. Bij mij zijn de foto's gewoon scherp :( Op m'n iPhone

9. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    Sorry, ik zie niks.....over 2 dagen nog eens testen!

10. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Heb ff screenshot gemaakt van wat ik zie maar snap wel dat het ook heel moeilijk te zien is. Misschien wil ik wel te graag iets zien :(

11. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lijk wel wat te zien. Hopelijk is hij morgen of overmorgen duidelijker!

12. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry zie ook echt niks

13. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ik zal morgenochtend wel even met ochtend urine testen. Hopelijk dan een duidelijke streep. Als ik de foto's zo zie dan zie ik hem ook niet maar in het echt wel dus hopelijk morgen een duidelijke test. Ik laat het hier sowieso ff weten. Dank jullie wel voor het mee kijken 😁

14. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Ik zie ook niks ondanks hele duidelijke foto. Ik zou pas over 2 dagen pas weer testen.

15. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Hoe hard ik ook Tuur, ik zie niks. Sorry meid

16. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Op deze zie ik wel wat lichts! Succes morgen!

17. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Ik snap wel wat je bedoelt. Maar heeeeel licht is het dan. Hopelijk komende dagen iets duidelijker! Zou super voor je zijn!

18. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Op die laatste zie ik ook iets! Hmmm, moeilijk joh. Lekker slapen en morgen ochtend testje doen. Ik ben benieuwd!

19. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Klopt hoor de streep is ook licht. En dank je wel ik hoop natuurlijk morgen op een duidelijke test. Gelukkig staat de streep er nog steeds in het echt alleen jammer dat het op de foto niet duidelijk te zien is maar goed de streep is dan ook echt licht.

20. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Het spijt me om te zeggen maar ik zie op deze foto ook niks hoop voor je over 2 dagen met een duidelijkere test

Deel Deze Pagina