Onduidelijke ovulatietesten - al 4 dagen (bijna?) positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door HV2710, 5 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HV2710

HV2710 Lid

22 jun 2022
    32
    20
    8
    Vrouw
    Hi meiden, willen jullie even meekijken? Ik dacht maandagavond dat mijn Etos ovulatietest positief was (zie foto’s). Ik vind met deze testen normaal gesproken altijd vrij makkelijk en duidelijk mijn lh piek. Een dag later zijn de testen altijd alweer beduidend lichter.
    Maandag was cyclusdag 15, vandaag dus dag 18. Mijn piek zit meestal op dag 17/18 bij een cyclus van 28/29 dagen.
    Nu blijven de testen behoorlijk donker, net zelfs weer zo donker dat hij bijna positief lijkt… Ik heb sinds dinsdag wel ook Clearblue testen gedaan (maandag nog niet in huis) en die zijn negatief.

Wat denken jullie? Ziet maandag eruit als de piek of nog niet? En zo lang een hoog lh gehalte, wat kan dat betekenen? Is mijn cyclus verstoord?

dankjewel alvast voor het meedenken en kijken!

liefs

Bijgevoegde bestanden:

2. HV2710

HV2710 Lid

22 jun 2022
    32
    20
    8
    Vrouw
    plus nog even een duidelijkere foto van de laatste test na een paar minuten. Normaal gesproken zou ik deze positief vinden, maar in deze rare reeks snap ik het niet en CB (zelfde urine) is negatief. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Bijgevoegde bestanden:

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie nog geen duidelijke lh piek.
    Ik zou nog even doortesten.
    Soms heb je wel eens een gekke afwijkende cyclus. Ik vermoed dat dit er zo eentje is :)

4. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.284
    916
    113
    Vrouw
    Dan kom ik maar even hier :)
    Die van vandaag lijkt wel (bijna)positief. Even doortesten nog?

5. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Ik moest al aan je denken toen ik dit topic zag @Nono ;) Hopelijk helpen jullie ervaringen elkaar! Misschien ligt het aan een batch ofzo?

Nono vindt dit leuk.
  6. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.284
    916
    113
    Vrouw
    Haha ja, mijn gefrustreerde zoektocht naar antwoorden, maar denk al dat het te laat. Een verloren ronde ben ik bang. Door een paar van die stomme testen helaas.

7. HV2710

HV2710 Lid

22 jun 2022
    32
    20
    8
    Vrouw
    Daar ben ik ook bang voor :( Denk aan alles te voelen dat m’n ovulatie al geweest is, maar geen idee wanneer dus. Volgende maand misschien alleen CB’s gebruiken…

8. Kippie13

Kippie13 Fanatiek lid

29 jan 2021
    1.387
    1.716
    113
    Vrouw
    Ik had deze cyclus precies hetzelfde probleem @HV2710

Ik had zaterdag of zondag mijn eisprong moeten hebben en mijn testen bleven allemaal redelijk gelijk. Maandag heb ik, na overleg met t ziekenhuis (want IUI traject) een bloedonderzoek laten doen en daaruit bleek dat ik inderdaad mijn eisprong nét had gehad. Waarschijnlijk zondag in de avond.
    Ik testte met Action, Sensitest en Clearblue en ze bleven allemaal maar net niet positief.

IMG_20230116_103520.jpg

Deel Deze Pagina