Ik heb vorige week een miskraam gehad, nu willen we graag zsm weer zwanger raken.. Wanneer kan ik nou weer beginnen met ovulatietesten? Ik heb een lange cyclus van mezelf en wil eigenlijk niet afwachten tot ik ongesteld wordt omdat dat nog wel 6 weken kan duren.. Met menstruatie begin ik op dag 21 met ovu testen. Kan ik dat nu ook aanhouden? Of bestaat de kans ook dat ik dan me eisprong mis? Iemand tips of ervaring hier mee?
Jaa zou dat gewoon aanhouden. Volgens mijn gyn heb ik nouja een miskraam wil ik het niet noemen maar een foute innestelling gehad en zit inmiddels op dag 23 en nog steeds geen positieve ovutest terwijl ik normaal op dag 19 een eisprong heb.. heel vervelend dit.
Ik had wel op dag 19 positieve ovulatie test en normaal ook dag 17/18/19 eisprong. Na de mk nu dus.. Maar verschilt per persoon natuurlijk
Als je niet wilt wachten op je menstruatie dan kun je tellen vanaf de eerste dag dat je ''echt'' (sorry beetje rare omschrijving, maar kan even nergens anders op komen) bloedverlies had toen de miskraam begon.. Dat is mij toen door de gynaecoloog verteld, dat kan wel een paar dagen verschillen, maar dat is wat je kunt aanhouden.. Overigens hoef je niet te wachten op je volgende menstruatie, als jij je gewoon weer goed voelt er lekker weer voor gaan! Hopelijk is het snel weer raak..
bedankt voor alle reacties!! Ik voel me "leeg" en wil het liefst zsm weer zwanger zijn, klinkt Miss raar. Ik hoop dat we niet te lang hoeven wachten. Vorige keer begon ik op dag 21 te testen, en op dag 30 m'n ei gevonden.. Dus dan houd ik nu ook dag 21 aan om te starten met testen als ik het goed begrijp? ..
Bij mij kwam het een week later pas los dmv cytotec. Geldt dit dan ook? 2 weken daarna had ik bloedverlies zoals bij een menstruatie en nu nog niet ongesteld.... Misschien zwanger?
Ik heb op 1 april een miskraam gehad aan 7 weken.... En op 19 april had ik al terug een eisprong dus het kan snel gaan