Met welke zwangerschapstesten hebben jullie goede of juist slechte ervaring?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Margha, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Met welke testen hebben jullie goede of slechte ervaring?
    Ik zelf had afgelopen maand een heel licht tuurstreepje met de 2voor5 euro van kruitvat? Maar niet zwanger, dus niet echt een goede ervaring. Wil via Internet testen bestellen maar welke weet ik nog niet.

2. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Uit de winkel heb ik altijd Kruitvat 2v5 en van internet die van Zwanger en kids. Prima.:)

:DMaar ze zijn allebei niet goed want ik heb nog nooit een tweede streep gehad. ;)

3. Woeza

Woeza Niet meer actief

Kruitvat 2v5 is goed en cbdigital

4. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Welke van zwanger en kids heb je?

5. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    De dipsticks.

Bij de dipstick moet je je urine opvangen en de dipstick in de urine houden.

Succes meid!:)

6. Tamara61

Tamara61 Lid

16 feb 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd apothekers merk als ik echt niet zwanger was gaf die dat ook aan en zwanger ook maar pas als je overtijd bent ... Ik heb nu zelf flinke schommeling met testen 16 feb met een sensitest midstream getest 4 dagen voor menstruatie licht positief zelfde ochtend uur ervoor bloed late prikke negatief( ha gaf aan kon vroeg zijn 5 dage voor ong was dat ) erna predictors negatief 2 stuks en een kruidvat kruistest negatief na half u is die positief ni afleesbaar dus meer nu had ik op advies 2 vo 5 kruidvat waarvan ik rond 2 uur positief teste en rond 4 weer negatief !! Dus testen verschillen echt ha test vorig week vrijd negatief ook nog nu ga ik de sensitest dipstick proberen ben6 dage overtijd en twee positief teste na mijn mening word denk pas na 2 week duidelijk na je nod dach of je ech zwanger bent in begin schommelt je hcg zo erg .. Las ik op google uit reacties .. Dusja

7. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
  8. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Heb je ook ervaring met de dipsticks of cassettes van hun?

9. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja, maar ik heb het idee dat de midstreams wat sneller duidelijk zijn ofzo. Die anderen zijn verder ook goed hoor. Ik testte er 5 dagen voor nod mooi positief mee.

10. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Bedankt voor de reacties.
    Iemand ook bekend met de dipsticks van sensitest?

11. Tamara61

Tamara61 Lid

16 feb 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met sensitest ook positief getest maar met midstream 5 dagen voor nod twijl eerder die ochtend bloed prikken negatief was .. Ik heb dipstick besteld die komt morgen ga hem ook uit proberen

12. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Tamara ben benieuwd hoe ze bevallen

Deel Deze Pagina