Ik zie op beiden iets Hoop op positief nieuws voor jou Heel veel succes p.s zou kruidvat gaan doen die is vast duidelijker
Ik zag een vaag streepje Ik dacht ach je wil een streepje zien Maar ik zag het echt En toen de test wat ouder was werd de streep ook duidelijker Zelfs met water erover heen blijft er een vaag roze streepje staan. Het is nog vroeg, maar zover ben ik nog niet geweest in al die maanden Stomme is ik durf nu niet weer te testen Maar ik test morgen of maandag weer Afwachten meer kunnen we niet Het is wel 11 dagen na de pregnyl Maar deze testen waren dan altijd spierwit als het niet raak was Ik vind het echt heel spannend deze ronde Maar durf er niet meer vanuit te gaan Hoop hou je, maar je gaat er automatisch al vanuit dat je weer ongesteld gaat worden. En dan dit dan wordt het toch weer spannend Zolang er geen menstruatie is kan het nog alle kant op Maar ik had de moed alweer opgegeven. Ik hou jullie op de hoogte
Ik zie hem.ook hoor Ik had morgen ochtend nog 1 gedaan en als daar weer een streep op te zien is...kan dat geen toeval zijn toch? Wens je heel.veel succes en ga morgen zeker kijken of je heb getest toi toi
Bij de testen van action,verscheen er bij mij na flink opdrogen een lijntje en best duidelijk.. Hoop dat het raak is voor je
Ik heb 5000 pregnyl gehad Ik heb vandaag nog niet weer getest. Morgenvroeg test ik weer Ik durf niet meer te testen Maar ik moet wel. Morgen laat ik het weten
Ik zie ook wel een streepje op beiden als ze er voor afleestijd waren is het toch gewoon positief? Succes morgen. ^_^
Het kan zijn dat het langer in je bloed zit. Heb je wel al negatief getest? Het lijkt me stug hoor dat er nu nog pregnyl in zit . Spannend!
Heb je inmiddels al weer 1 gedaan?? Hij zou nu wel duidelijker moeten zijn Ben heel benieuwd na je test van vandaag