onduidelijke uitslagen/negatieve ervaring clearblue??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door pennelope, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pennelope

pennelope Lid

4 nov 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nieuw hier, dus misschien is dit onderwerp al uitgekauwd, maar toch hoop ik dat iemand mij kan helpen. Afgelopen maandagavond heb ik een clearblue zwangerschapstest gedaan: uitslag een hele vage maar wel brede verticale lijn. De volgende ochtend weer gedaan, toen was de verticale nog steeds niet heel donker, maar wel weer breed en een stuk duidelijker. Je hoefde 'em niet tegen het licht te houden om het te zien, het was er echt.
    Woensdagochtend weer hetzelfde verhaal. Toen ben ik woensdag naar de dokter geweest, eigenlijk meer ter bevestiging van de zwangerschap. Maar de test van de huisarts gaf negatief aan!! Ik kon het niet geloven! Thuis gelijk weer een gedaan, en toch weer de vage verticale streep. De clearblue advies lijn gebeld, die mevrouw zei dat de verticale lijn echt alleen maar kleurt als je het zwangerschapshormoon in je urine hebt zitten.......
    Wat moet ik nu geloven???? De huisarts vond het ook vreemd en gaf mij het advies af te wachten, maar dat is zoo moeilijk!
    Wie heeft ervaring met de clearblue testen???

2. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik heb alleen de CB digital gebruikt. Maar anders probeer je eens een ander merk zoals de kv2v5?

Ben benieuwd!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik zou ook ff naar t kruidvat gaan en daar de goedkope test halen.. die zijn gevoeliger dan cb..

Ik heb zelf eigenlijk altijd wel een lichte verticale streep.. ook bij geen zwangerschap bij cb..heb je een foto van je test?? kunnen we even meekijken!!

4. pennelope

pennelope Lid

4 nov 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik dacht altijd dat cb veel gevoeliger was?! Ik heb de testen (uit woede) weggegooid.....dus kan geen foto uploaden....
    Maar het gebeurt dus vaker dat cb een lichte verticale streep te zien geeft, ook als je niet zwanger bent? Dit mogen ze dan wel in de bijsluiter zetten.
    Die vrouw aan de advieslijn feliciteerde mij trouwens al!!!

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou ja.. t mag kennelijk niet gebeuren.. maar t kan wel hoor...

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    beetje onduidelijke foto, maar hier een verticale streep toen ik niet zwanger was.. erg licht hoor en ook breed (al lijkt ie op de foto een pennestreepje...)

**edit.. oh deze is wel erg onduidelijk.. nou ja.. tis voor t idee..**

7. pennelope

pennelope Lid

4 nov 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan het idd niet goed zien, maar wel bedankt voor de foto!
    Net snel een test van de apotheek gedaan. Een licht roze streep!! Het rare is dat de streep na 30 min toch wel een stuk lichter is geworden dan na 3 min. Wat betekendt dit nu weer??? Ik word hier helemaal gek van!!

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    dat zie je wel vaker.. ik zou echt even langs kruidvat of trekpleiser gaan.. daar hebben ze goedkope testen in een wit doosje.. 2 voor 4,99.. erg handig, makkelijk, duidelijk en betrouwbaar..

9. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het ook bij cb en was niet zwanger!

10. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Heel apart zeg..!! Ik zou een test doen met die van de kruidvat. 2 voor 5 euro in een wit doosje inderdaad. Deze heeft bij mij nog nooit positief aangegeven (ook nog niet zwanger geweest) Terwijl andere dat wel deden.

11. pennelope

pennelope Lid

4 nov 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het reslutaat zou niet meer betrouwbaar zijn na 10 min, dus zou je zeggen dat ik zwanger ben, maar het verdwijnen van die streep vind ik toch raar....morgen doe ik een andere test. Nu testen zonder ochtendurine heeft toch geen zin denk ik....

12. hoi pennelope,

ik test bijna altijd met cb plus, en had er nooit slechte ervaringen mee omdat ie nooit vals positief aangaf, tot vorige maand..

Het was mijn eerste ronde en heb in de week voor mijn ei 5 testen gedaan, waaronder twee van cb. Die gaven allebei een lichte maar duidelijk zichtbare lijn aan waardoor ik dacht zwanger te zijn. Op mijn drie andere testen met andere merken kreeg ik ook heeele lichtje streepjes, maar uiteindelijk ben ik wel gewoon ongi geworden, ik was dus niet zwanger.

Ik zou als ik jou was gewoon nog een testje doen morgen of overmorgen, en gewoon kijken of ie duidelijker wordt. Zou het wel bij een van de twee merken houden die je nu hebt gebruikt anders wordt het zo lastig vergelijken.

Ben je al overtijd of nog niet? Als je nog voor je NOD zit zou ik niet te vroeg juichen en pas testen na je NOD, het kan zijn dat er wel iets zit/zat maar dat het voor NOD nog mis gaat of is gegaan (dat is mijn verklaring voor mijn 5 testen vorige maand in ieder geval)..

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

ik mag aannemen dat je bedoeld NA je ei?? voor je ei testen heeft uberhaupt geen zin natuurlijk.. tenzij je je menstruatie die je daarvoor had niet echt vertrouwde??

14. Anonymuisje

Anonymuisje Niet meer actief

Maar als je zegt dat je er 5 deed waarvan 2 van cb maar de andere waren verschillende merken , en die gaven ook een heel licht streepje , dan klopt er toch al iets niet?

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hebben ze die goedkope testen ook bij de trekpleister? zijn die hetzelfde dan?

16. haha oh ik bedoelde de week voor mijn NOD natuurlijk :D

17. wat klopt er niet dan?
    ze waren alle 5 vaag positief.
    Ik weet niet meer welke test ik wanneer heb gedaan maar allemaal in de week voor mijn NOD. Daarna niet meer getest en precies 13 dagen na mijn ei ongi geworden.

18. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Misschien heeft er wel een bevruchting plaats gevonden, maar is het bij de innestelling alsnog fout gegaan ?
    5 testen vaag positief lijkt me anders niet normaal.

Ik kan er naast zitten hoor

19. ja dat had ik dus ook geconcludeerd aangezien 5 posi testen me toch wel heel onwaarschijnlijk begonnen te lijken, en ik toch gewoon ongi ben geworden.

Maargoed het ging over cb en indroogstreepjes, en die komen dus wel voor. Niet bij alle testen overigens want ik heb ook van cb een supernegatieve test gehad, die ook gewoon wit is gebleven (zie album)
    en wat het verdwijnen van de streep betreft bij mij verdwenen ze wel na een paar dagen, maar dat kwam omdat de achtergrondkleur gelerd werd ivm opdrogen..

Enige manier om het zeker te weten is toch om gewoon nog een test te doen, en bij voorkeur 2 tot 3 dagen na de vorige aangezien je hcg dan verdubbeld zou moeten zijn als je zwanger bent.

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Haha.. dat dacht ik al....en kan heel goed dat de innesteling net niet goed is gegaan.. ik had t vorige maand ook.. 4 dagen een steeds donkerder wordend streepje.. dag voor nod negatief.. en op nod gewoon ongesteld geworden..

ELLEN.. je hebt pb...KV en TP is hetzelfde idd....;)

Deel Deze Pagina