duidelijk positief, weet je wanneer je eisprong was? misschien ben je nog niet overtijd namelijk oja en natuurlijk gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Duidelijk hoor Bloed prikken is in Nl miet echt standaard hoor. Maar wellicht ben je van belgie, daar doen ze dat wel idd.
Een streepje is een streepje en dus ben je zwanger! Ik vind het zo voorbarig om te roepen dat het niet goed zit. Sorry maar je jaagt ook iemand onnodig angst aan. Misschien heb je een latere eisprong gehad / een langere cyclus en dan is het logisch dat je nog niet zo donker test. Ik moet bovendien zeggen dat mijn streepjes bij deze testen ook lang erover deden om echt knallend te worden. Maar blijf erin geloven. Zolang je geen bloedverlies hebt is er vooralsnog niks aan de hand.
Ik zie een streep meid.. hopelijk zit het gewoon goed en maak je niet zo snel hcg aan. Wellicht mag je voor een vroege echo of wil je dokter bloed prikken. Houd er rekening mee dat veel huisartsen en ziekenhuizen in NL dit niet zomaar doen (mijn ervaring) Succes!!!
Dat mag jij vinden...Ik heb er mijn idee over. Ik heb moeite met het feit dat menSen gefeliciteerd worden met streepjes die niet te zien zijn,of,zoals hier in dit topic,met een niet oplopende test...
Eens met Pipo. De ervaring hier leert dat een zwangerschapstest die niet donkerder wordt (zeker al een week lang) slecht nieuws KAN betekenen. Dus een waarschuwing dat je hier aan zo mogen twijfelen vind ik veel netter dan iemand feliciteren. Ik zou even met de huisarts bellen Stephanie2012, een bloedtest is misschien niet standaard, maar dit lijkt me ook geen standaard situatie. Ik hoop voor je dat het toch goed zit, want die kans zit er uiteraard ook in
En even offtopic over bloedverlies, dat komt echt heel vaak voor in een zwangerschap en hoeft niks te betekenen, daarnaast kan je met het uitblijven van een bloeding ook niet altijd zeggen dat het goed gaat. Dit zeg ik niet om anderen onnodig angst aan te jagen, maar ik vind de opmerking 'geen bloed is goed' te kort door de bocht. Heb zelf vorig jaar nog anders meegemaakt. Wat ik wel wil zeggen: de eerste weken zijn nou eenmaal onzeker. En als de signalen niet duidelijk genoeg zijn, is het voor de zekerheid goed om contact op te nemen met bijvoorbeeld een huisarts. Dan weet je tenminste weer (even) waar je aan toe bent.
Klopt maar soms als iemand al zo in onzekerheid zit en zich klote voelt is de manier waarop je het brengt ook belangrijk, feliciteren is misschien niet helemaal aan de orde maar zeggen dat het niet goed zit, is dan ook weer het uiterste. Er kan ook een middenweg gevonden worden! Toch
Zwanger gefeliciteerd. Kan zijn dat je ei of innesteling later is geweest. En tip, koop kv test. Zit flink verschil in de testen. Onderstaande zijn met dezelfde urine geweest. .
Als je al een week zulke streepjes hebt, durf ik je ook (nog) niet te feliciteren. Dus ik begrijp de reactie van Pipo heel goed. Hoop dat ie alsnog mooi oploopt!
Zijn ze een week zo gebleven of bedoelt ts met een licht streepje nog geen knaller? Dat is wel een verschil. Pas als je zeker weet dat haar eisprong niet later was en daardoor haar NOD verschoof, kun je voorzichtig je vraagtekens gaan plaatsen (als ze idd niet zijn opgelopen). Want ja ze moeten oplopen en ze zijn vrij licht. Ze zegt niet dat ze niet oplopen, als ts opent zegt ze dat ze een lichtgekleurd streepje blijft zien. We hebben de andere testen niet gezien toch? Misschien zijn die begonnen met een enorm tuurstreepje (nog voor NOD getest) en kan het best bij heel vroeg testen na een week zijn zoals deze test. Dus ja, als je zeker bent van je NOD / eisprong en ze zijn na een week nog zo gebleven, zou ik zeker even overleggen met je huisarts / gyn / vk. Maar dan nog, waar staat vast dat ze op moeten lopen of dat je moet blijven testen? Dus: op basis van het streepje is ze zwanger, dus word ze gefeliciteerd. Maar goed inderdaad iedereen zijn eigen mening, gelukkig maar
Gefeliciteerd! Maak je geen zorgen over oplopen hoor, dat heeft iemand om onduidelijke reden in het leven geroepen. Op dit forum word je ermee doodgegooid. Ik heb nergens in een bijsluiter zien staan dat je om de paar dagen moet testen is ook totaal niet nodig. Ik vind het een duidelijk streepje!