Wie nog meer ronde 5? (eerste kindje)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Debbie91, 18 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het aller-begin dacht ik, dit doen we wel ff! Maar naarmate de maanden verstrijken en we alweer tegen de kerst aanlopen denk ik soms dat het nog wel even kan duren...
    Ik weet dat je ongeveer een jaar uit moet trekken voor een zwangerschap, maar iedereen wil natuurlijk dat het snel lukt.
    En het lijkt de laatste tijd wel of iedereen zwanger wordt, bevallen is, opa of oma wordt enz...... IK WIL OOK ZO GRAAG!!!
    Ik ben eigenlijk vrij open tegen mijn omgeving geweest dat we wel graag een kindje willen, dus ik krijg ook geregeld vragen van: en? Zwanger? Soms doet dat een beetje pijn...
    Misschien zijn er nog meiden die ook in ronde 5 zitten? Lijkt me leuk om af en toe te kletsen met "lotgenoten"...

Groetjes!

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Misschien val ik niet helemaal in t juiste beeld, maar zit wel in ronde 5 en zo voelt het ook echt. Ik heb wel al 2 kinderen en in ronde 3 een vroege mk gehad... Bij mijn twee andere kinderen was ik in ronde 2 en 4 zwanger en nu voelt het als best lang.... Ben ook gewoon zo bang dat het niet meer gaat lukken...

3. D1990

D1990 Lid

14 sep 2014
    20
    0
    1
    hey

ik zit in ronde 8 dus val niet helmaal in hetgoede blokje maar ik herken je verhaal heel goed. bij mij lijkt het ook net alsof iedereen om me heen zwanger is .. overal kom je het nu tegen maar manlief zegt je bent er veel te veel mee bezig maargoed.. het blijft spannend elke maand weer he.. ik heb juist dat niemand er iets vanaf weet dat is ook niet altijd even makkelijk.. niemand om je ervaringen mee te delen daarom zou ik ook graag mee willen praten als dat goed is?

4. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dubbeltje, heel rot die miskraam, hoop dat het snel weer raak is voor je, hoe is je cyclus nu?

En D1990, leuk dat je mee wilt kletsen. Ronde 8 alweer voor jou, pff ik weet nog dat ik in ronde 1, 2 zat, dat als ik het onderschrift van iemand met ronde 5,6,7,8 zag staan, dag ik dacht zoo lang!!! Nu ben ik daar zelf ook al.
    Dit laat maar zien dat zwanger worden niet iets vanzelfsprekend is, en dat het dus echt een WONDER is. Het hangt van zo veel dingen af...
    Ik krijg hier ook vaak te horen je bent er te veel mee bezig, nou volgens mij is er geen een vrouw die er niet mee bezig is hoor... En ik denk ook niet dat het daar aan ligt...

Ik merk echt aan alles dat ik mama wil worden, het zwanger zijn lijkt me prachtig en dan de babykamer, spulletjes, kleertjes.... En als het geboren is... Al die liefde!!!

5. Renske6

Renske6 Niet meer actief

Herkenbaar. Ik hoopte/dacht altijd dat het ons wel in 1 keer zou lukken. Mijn verstand wist natuurlijk wel beter, maar je hoopt het toch.
    Nu las ik laatst op internet dat de meeste gezonde stellen niet binnen 3 maand zwanger worden. En half jaar is snel. Binnen een jaar is normaal.
    Alles komt dus goed 😉
    Maar als je graag wilt is natuurlijk elke maand 1 te lang...
    Fijn om zo te kletsen en ervaringen uit te wisselen

6. D1990

D1990 Lid

14 sep 2014
    20
    0
    1
    idd ik hoor te vaak je bent er teveel mee bezig.. maar dat gaat toch onbewust? vooral als je lichaam dan 2 weken overtijd is hoe kun je er dan niet teveel mee bezig zijn.. elke dag denk je dan van wat is het nou? maar het vervelendste is nog dat als je langere cyclus hebt dan duurt de tijd alleen maar langer.. nu ook dan heb je niet 1x in de 4 weken kans maar om de 6 weken is het nu.. dus minder kansen. maargoed het gaat mij veel te langzaam haha maar eigenlijk mogen we helemaal niet klagen... buren van mij zijn 13 jaar bezig geweest! dus wat is dan ronde 8 he haha

7. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en zo kan het natuurlijk altijd erger. Ik hoop dat dat bij ons niet het geval is en dat wij snel kunnen verhuizen naar het zwanger zijn forum!

8. Februari2014201

Februari2014201 Nieuw lid

18 nov 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook meeschrijven. Wij zijn deze maand bezig met ronde 9. Helaas nog niet gelukt, alle maanden bezig met ovulatietesten. Cyclus is altijd 28 dagen. As zondag is mijn NOD. Erg spannend, zit nu op wachtbankje.
    Suc6 allemaal.

9. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is een hele nette cyclus Februari, Denk je dat je kan wachten tot zondag met testen? Ik heb altijd zo'n ongelofelijke testdrang, kan ook echt uren staren tot ik een streepje zie ha ha!
    Heel veel succes!

10. Miranda93

Miranda93 Lid

23 nov 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit ook in ronde 5 alleen heb ik een onregelmatige cyclus maar eerder was het niet langer dan 39 dagen en nu inmiddels 50.
    Echt alles en iedereen om mij heen is zwanger 2 nichten van mij en zelfs mijn 2ling zus.
    Ik wil ook zo graag...
    Hier hoor ik ook vaak dat ik er teveel mee bezig ben en dat het wel komt.

11. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is wel heel dichtbij je 2ling zus. Super leuk als jullie samen zwanger zouden zijn natuurlijk!
    Ik hoop voor je dat je ook snel een positieve test in je handen hebt en dat je je nichten en zus kunt verrassen!

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hey meiden...

@Debbie:
    Mijn cyclus was de eerste ronde na mk netjes 29 dagen, maar zit nu al op dag 18 en nog geen positieve of oplopende ovulatietest :( Baal enorm!!! Heb voor t eerst geen vitex agnus cactus gebruikt, dus misschien is dat het wel... Volgende keer dus wel weer nemen...

@Miranda:
    Oh balen zeg dat je nu zo'n lange cyclus hebt!

13. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook ronde 5
    1 ste kindje
    En een late eisprong :(

14. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer van die lange cyclussen meiden!
    Ik heb vandaag m'n ei gevonden met die CB digital dubbele hormoon... Vanaf zondag had ik knipper Smileys, en nu een constante. Gister geklust vandaag en morgen weer?? Zouden jullie dat zo doen?

Deel Deze Pagina