jeetje wat bizar zeg!! wist niet dat dat ook nog kon? maar dat ze hem wel hebben teruggeplaatst dan? doen ze dat ook als ze geen kernen zien? sorry hoor ben echt een leek op dit gebied gelukkig dat er nog een behandeling hierna bestaat dan..alleen dan weer jammer dat die dan weer meetelt als ivf... dank je wel voor je antwoord!
Ha daantje en andere dames... ik ben nog niet zwanger en kan je er dus geen antwoord op geven. Maar blijf vertrouwen hebben en hoop hoe moeilijk het ook is xxxx Tess....ik snap dat jij enorm in onzekerheid zit...en zou je willin feli.... maar dan wa ht ik even got je meer weet meis. Heel veel suc6
Diaantje, ik loop ook in Voorburg en als je vragen hebt over ook maar iets.... omdat je iets niet begrijpt kan je altijd bellen. Ze staan je altijd te woord! Dus gewoon bellen met je vragen. En ik weet niet meer welke dag wij mochten bellen. Maar er is er een bevrucht sowieso, dus er is hoop!! Succes.
bedankt sjak.. ja ik durfde gisteren niet meer voel me dan al snel een 'zeur' ...maar laat me straks niet afschepen inderdaad wat de uitslag ook is..maar volgens mij is voorbirg de enige in de omstreken waar je hun moet bellen, ik lees alleen maar van andere dat ze gebeld worden end an2 a 3 dagen na de punctie... hoever ben jij in voorburg kwa behandelingen?
Hier was de terugplaatsing op dag 2 na de punctie. Pas op de dag zelf kwam je te weten hoe het zat. Als je 's ochtends niet werd gebeld, kon je op het afgesproken tijdstip langskomen voor de terugplaatsing. En pas tijdens de terugplaatsing hoorde je wat er terug geplaatst werd, het aantal gevonden eicellen, aantal bevruchtingen. Er kon dan nog niet gezegd worden of er iets de vriezer in kon, omdat dat op de 3e dag bekeken werd. Soms stoppen embryo's met delen. Om te kunnen worden ingevroren, moesten ze op dag 3 minimaal zes-cellig zijn. Als er geen bevruchting was of er waren geen embryo's bij die goed doorgedeeld waren en dus niet teruggeplaatst konden worden, werd je de ochtend van de terugplaatsing op een bepaald tijdstip gebeld. Helaas meegemaakt tijdens de 1e IVF: 26 eicellen gevonden en niet één bevrucht. Kans kwijt en alles voor niets gedaan. Daarna overgestapt op ICSI en dat is onze meid geworden. Succes!
Hier kreeg ik met de terugplaatsing dus dag3 na de punctie pas te horen hoeveel embryo's er waren. Ik wist het dus pas toen ik die kamer binnen ging. Mijn eerste icsi poging is afgebroken omdat 1 ei doorgroeide en alles 'opat' Hij liet niks over voor de andere waardoor die eitjes afbraken. Bij ronde 2 is het gelukkig beter gegaan en ik had 10 eitjes waarvan 8 embryo's en naar 3 goede. Bij mij bleef het dus tot de tp spannend. Succes!
Wij hebben na vier icsi behandelingen een mooie dochter mogen krijgen. Eind mei wordt ze al twee jaar! Wij gaan met de meivakantie twee weken weg en dan met mijn eerste menstruatie gaan wij ons weer aanmelden voor icsi voor een broertje of zusje. De medicijnen zijn allemaal al in huis. Het is en blijft spannend allemaal, de eerste spuit, de follikelmetingen, de punctie, de bevruchtingen, de tp.... En dan die vreselijke onzekere wachtweken. Maar de kans die je hebt voor het krijgen van een kindje, daar moet je voor doorzetten en de hoop niet opgeven! Maar na elke teleurstelling, hoe hard ook, opstaan en doorgaan. En voorburg heeft goede percentages en staan heel goed bekend om hun behandelingen en belangrijk ook hun menselijkheid!!
Spannend zeg! Ik hoop voor je dat er meer bevruchtingen zijn.Wij hadden onze 1e IVF poging 15 eicellen en maar 1 bevruchting. Ook nog van matige kwaliteit. Die is toen wel terug geplaatst maar helaas poging mislukt. De poging daarna zijn we voor ICSI gegaan. Weet niet meer precies de aantallen maar toen ook een matig bevruchtingspercentage en een 6 cellige embryo van matige kalwiteit. En daar is mijn prachtige dochter uitgekomen. Wat ik wil zeggen met mijn berichtje is hoe uitzichtloos ook, er kan nog van alles. Sterkte in deze onzekere tijd.
bedankt meiden voor de reacties... nou ik heb gebeld... er waren er 2 maar bij 1 eicel was er geen kern te zien en de andere die dus dinsdag al bevrucht is goed gaan delen dus die word morgen teruggeplaatst thank god!! dus hopelijk blijft die zijn best doen vandaag en kan die morgen gewoon terug...we mogen eerst naar het lab de eicel te zien wel bijzonder wat de uitslag ook is ik ben al blij dat deze punctie niet voor niets is geweest en dat deze eicel iig een kans krijgt... wel gevraagd of het verstandig was om hierna icsi te doen en dat vond ze wel.... dus spannend... gek hed at het bij iedereen anders in zij werking gaat tess weet jij al iets meer?
Spannend zeg.. Nou nu zwaar gevoel in baarmoeder maar morgen eindelijk weer een bloedtest.. Of t moet echt los breken
Spannend Diaantje!! Maak een foto van je embryo! Leuk om je babyboek mee te beginnen! Ik deed het ook elke keer, alleen de laatste keer, had er totaal geen vertrouwen in, ben ik het vergeten jammer genoeg...
ja zat ik ook al al te denken maar mag je je telefoon gebruiken in zo'n lab?? hoe de moed erin hoor tess.. pas morgen weet je meer.. zijn de bloedingen nog heel erg??
Diaantje fijn dat je er een over hebt. Hier ook zo'n verhaal met een postieve afloop. Hier 6 eitjes waarvan er 2 bevrucht. Een is er gestopt met delen en de ander was niet van het hele goede kwaliteit. Wij zeggen inmiddels dat hij wel heel goed van kwaliteit was. Er is namelijk een leuk, lief en mooi mannetje uitgegroeid. Ik hoop dat dit ook bij jouw zou gaan. Succes
aahh tess wat vreselijk jammer zeg.. na al die moeite hoop echt dat de volgende een blijvertje iseel verl sterkte!! hyper...dat geeft hoop deze die teruggeplaatst is was 5 delig heeft klasse 2 gekregen dus als cel niet een topper maar gelukkig zegt celdeling niet zoveel...
Hoop t voor je. Onze was 8 cellig en type 1 kwaliteit vorige keer 5 cellig. Mn hcg was gestegen naar 270 ipv 182 moet volgende week terug. Hoop snel door voor een cryo