onduidelijkheid na ivf punctie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Diaantje88, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    ah wat fijn zeg !
    Het hoeft inderdaad geen topper te zijn he.
    Wel fijn dat mocht een volgende behandeling nodig zijn dat je over mag gaan op ICSI.
    Moet je nog een paar keer pregnyl spuiten of utro gebruiken ?

2. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    tess als je hcg is gestegen dan ben je toch zwanger of zie ik dat verkeerd??

wachtende... ik februik pregnyl weet niet waarom ze daarvoor kiezen.. ik heb wel sinds de tp menstruatie krampen heel vervelend is dat normaal??

3. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Ik heb niet alles terug gelezen, dus misschien is hrt wel benoemd. Ik herken mijn verhaal in dat van jou. Tig jaar onbegrepen onvruchtbaar en slechte scores bij bevruchtingen. Ook met ICSI geen enkele topper of cryo. Uiteindelijk 5 verse tp gehsd van 7 embryo' s. Zonder resultaat helaas. Bij mij bleek het uiteindelijk aan de kwaliteit van de eicellen te liggen. Ik zie dat jij ook een laag AMH hebt, dus grote kans bij jullie ook. Hopelijk slaagt deze tp gewoon, maar mocht het niet zo zijn dan zou ik eens informeren naar DHEA. Zie mijn onderschrift ;)

Sterkte met afwachten!
    En ja, alle vage en minder vage klachten kunnen voorbij komen na de tp.....

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Pregnyl is ook om een eventuele zwangerschap te ondersteunen. Blijft een beetje voorkeur van de arts welke van de twee ze kiezen.
    De krampen horen er bij. Je baarmoeder is bij de terugplaatsing geprikkelt en kan daardoor wat krampen geven. VErder heeft je lichaam aardig wat hormonen te verwerken.

Deel Deze Pagina