Ik ben disndag naar de gynaecoloog geweest gewoon voor spreekuur...hij vraagt hoe het met me gaat, hij voelt mijn buik, hartje 1sec, en bloeddruk en klaar is kees. Opzich prima, want was al bang dat ik weer uren moest gaan zitten maar ja. Gewoon zoals bij de VK alleen nu een man. Verder zegt hij nou het ziet er prima uit ik zie je over 2 weken! 2 weken???????? ik ben nu 36 weken, dan moet je toch wekelijks bij de Gyn/ Vk verschijnen toch... Is toch raar.. ik was maandag al geweest in de avond ivm harde buiken enzo... dacht misschien daarom dat hij zegt over 2 weken... Omdat ik toen echt goed werd onderzocht... Maar goed... er zijn kweekjes enzo afgenomen (allemaal prima gelukkig) geen soas, etc... Maar aan mijn bloed te zien waren de infectiewaardes wel verhoogd... ze vermoeden dus van mijn oorontstekking maar volgens huisarts kan dat niet zo zijn omdat het uitwendig is. Zij blijven erbij dat het daardoor kan komen...:x grrr.... Maar als gyn ga je me toch niet 2 weken laten wachten terwijl je ziet dat er wat in mijn bloed zit???? daarnaast is mijn kind wat aan de kleine kant... dat moet toch extra in de gaten gehouden worden of zie ik dat nou verkeerd... (op dat moment zei ik niets tegen hem) maar ik zat er wel mee daarna. Vandaag gebeld voor de kweekuitslagen en meteen gezegd dat ik volgende week een afspraak wil spreekuur en niet pas over 2 weken. En ik vroeg of ik weer geprikt mocht worden voor de afspraak en niet op de afspraak zelf... Maar zij gaan er dus vanuit dat het mijn oor is lijkt het...:x TERWIJL HA zegt: HET IS UITWENDIG dus dat zit niet in mijn bloed! binnenkort beval ik en dadelijk zit ik met een of andere infectie die laat is onderzocht en heeft mijn kindje dit dadelijk ook... wat moet ik nou doen??? gewoon chill blijven wachten op die afspraak woensdag a.s? iemand tips?