jem1979 vanaf waarneer heb jij je eerste test gedaan ik moet morgen ongi worden ik heb vanochtend vroeg 1 gedaan daar zag je niks op ja na een half uur en ik heber net 1 gedaan en die heeft wel een lichte streep
ff ander vraagje tussendoor hoe zetten jullie die foto's erop ik ben het aan het proberen maar krijg het niet voor elkaar
je gaat hieronder als je een bericht wilt plaatsen naar... -meer opties -paperclip en je kunt uplouden!! paperclip staat rechtsbovenaan naast lettertype enz
bijdeze dan een foto van de test die ik begin deze middag heb gedaan en ik weet niet wat ik er van moet denken
Als iedereen mij hier feliciteert op het forum met zo'n onduidelijke foto, denk ik dat we jou ook maar moeten feliciteren!GEFELICITEERD!!!!!
alle zwangere gefeliciteerd!!! nu ma hopen dat het bij mij goed uitpakt ben 10 dagen over tijd 2 tesjes gedaan maar allebei negatief mss nog te vroeg getest? want menstruatie blijft uit
hoi dames ik heb een test gedaan van etos vanochtend maar die geeft ook een hele lichte lijn aan op een foto niet te zien ik weet niet wat ik er van moet denken ik denk dat ik de dokter gewoon bel en dat ik mij daar laat testen wat denken jullie
Volgens mij had ook jij een mooie positieve test Keano11! Gefeliciteerd allebei! En als je onzeker bent, gewoon nog een keer testen toch? Langzaamaan worden de streepjes dikker.
@ts: wat een mooie test, gefeliciteerd! (en wat hoop ik erop om donderdag ook zo'n test in mijn handen te hebben!).