Halloo, Ik zit met een vraagje, Ik ben donderdag de 28ste gestopt met de pil en werd 29ste een beetje ongesteld nu heb ik vanaf dan uitgerekend wanneer ik beetje vruchtbaar en vruchtbaar enzo zou moeten zijn , en zo test gekocht heb hem gister gedaan en vandaag maar hij heeft nix aan dat ik mn piek nog niet heb terwijl ik heb vandaag zou moeten hebben hoe zou dit komen?komt ie dan later of is die al eerder geweest/ groetjes stephanie
Hoi stefanie, ik weet niet veel van die testen. Maar ik weet wel dat je zeker een maand of 3 moet ontpillen. Je lichaam heeft deze hormonen nog in zijn lichaam. Vanaf daar kun je gaan klussen. Je bent nu 1 keer een beetje ongi geweest. Maar je weet nog niet hoelang je cyclus is. Ik zou zelf nog even wachten. Liefs mij
ik heb zelf al n kindje en was toen binnen 2 maanden zwanger en toen gaf die wel aan dat ik mn ei had met zn goedkope test gewoon da je streepjes ziet nu heb ik zo dure van clear blue met zo smiley mja da ziek nix dus ik snap er niet echt veel van
Dat je de vorige keer binnen 2 maanden zwanger was, wil helaas niet zeggen dat dat deze keer ook weer gebeurt. En ook al slik je bijvoorbeeld maar twee maanden de pil, dan nog kan je natuurlijke cyclus ontregelt zijn. Het wil niet zeggen dat je direct weer een keurige cyclus hebt van 28 dagen en dat je eisprong op dag 14 plaatsvindt. Je zegt bovendien dat je direct na pilstop een ongi hebt gehad. Dat is echter nog een pilbloeding die je altijd krijgt in de stopweek van de pil. Je echte menstruatie moet nog komen (of liever niet natuurlijk ). Ik denk dat je gewoon nog even moet doortesten met je ovulatietesten. Je zult vanzelf je ei tegenkomen! En dan krijg je een smiley op je Clearblue.
Tja, dat weet je nooit precies wanneer die positief wordt. Standaard is twee weken na je ongesteldheid (zou bij jou dus nu ongeveer kunnen zijn) maar dat hoeft ook niet. Bij mij is ie bijvoorbeeld al twee maanden rond CD19 positief, terwijl ik een hele normale cyclus heb. En het zou wel heel mooi zijn als je nu al gelijk een eisprong volgens het boekje hebt als je net bent gestopt met de pil... Ik zou volgende keer gewoon met testen beginnen op dag 11, als je nu een beetje normale cyclus hebt. Er is nu denk ik nog geen peil op te trekken als je net pas bent gestopt.
Ik ben ook net gestopt met de pil en had altijd een hele regelmatige cylcus maar teste pas op dag 26 positief met een ovulatietest. Ik zou als ik jou was dus nog even doortesten.
hallo iedereen bedankt voor jullie reacties nee idd ga er ook niet vanauit dat ik weer binnen 2 maanden zwanger hihi maar zou fijn zijn als die ovulatie test 1 deze dage positief aangeeft we blijven maar testen dan maakt het nog uit wanneer je test s ochtends of s avonds?
In elk geval niet vroeg in de ochtend testen. Beste kies je dan een vaste tijd, rond de middag ofzo. Zodat je je ei niet kunt missen.
ooh egtt waar ik deed elke keer s ochtends vroeg vandaar dat die t niet goed doet dan :S k d8 dat het niet uitmaakte hoelaat je teste haha nou dan ga ik zo maar eens een test doen kijken wat die dan aangeeft