Meiden, na een tijdje hier niet meer op het forum te zijn geweest, ben ik weer terug bij af. Ik ben nu al zo lang bezig voor een baby en over 3 maanden zouden wij een ivf behandeling ondergaan. Tot die tijd hebben we aan zelfinseminatie gedaan met mijn man. Ik heb op 22 - 24 - 25 mei zelf geinsemineerd rondom mijn positieve eisprong. Op donderdag 2 mei heb ik hevige krampen gehad wat leek op menstruatie pijn, het werd warm en leek alsof het er uit kwam, wou bijna naar een winkel rennen voor maandverband(was toen in de stad toevallig) maar er kwam dus niks, savonds nog wat krampen en steken in de rug gehad, maar tot op heden niks. Wegens onregelmatige cylus wat varieert tussen de 32-36 dagen gemiddeld, wou ik gisteren middag toch een testje wagen en ben ik langs de drogist geweest, onbekend merk voor mij healtypharm? Maar goed test tOCH in de middag gewaagd en toen mijn urine langs de stroken roze liep, zag ik al gauw in de test venster een witte streep, wat roze moest zijn, maar je zag overduidelijk een witte streep. Ik dacht hee wat is dit nou weer rare test hey, dus gooide ik hem weg de kamer in, een tijdje later, wat zou het zijn half uur/uur? Dacht nogmaals kijken was het streepje ROZE!! Nou krampjes etc , zit nu op dag 37 inmiddels, gisteravond langs huisartsenpost geweest, en een test gekocht wat ze ook voor patienten gebruiken. Ik kwam thuis en had gelukkig nog urine , want kon niet wachten tot de ochtend.( had overigens wel een uur ervoor 1 glas cola gedronken) Dus een nog een test er tegen aan. Ik moest eerst 5 minuten wachten dan kon ik het aflezen, na vijf minuten leek het als of er wat kwam maar kon het niet zien, maar na 15 minuten rende ik naar boven om het in beter licht te zien en er verscheen weer een tweede lichte streep!! Wat denken jullie zou het??\ foto van gemaakt in de ochtend, ( inde ochtend was die meer zichtbaar trouwens?) Ik ga maandag langs de huisarts als mijn ongesteldheid/bloeding er dan nog niet is, eerder kan niet mijn huisarts is er niet morgen. Heb ook al huisartstenpost gebeld maar ze zeiden je moet gewoon op je eigenhuisarts wachten voor eventueel een bloedtest..
Ik denk wel dat je zwanger bent hoor. Die streep komt er niet voor niks en ik geloof niet in indrogers voorzichtig nog gefeliciteerd!!
Dank jullie wel meiden, CB durf ik nog niet te wagen ben zo bang voor een teleurstelling, ik ga het proberen vol te houden tot maandag Wel heb ik steeds pijn aan mijn linkerkant en zij, heeft dit ook een betekenis, of zijn dit mijn darmen die onder spanning staan nu
Zou bandenpijn kunnen zijn... Door groeien van baarmoeder.... Ennuhhh cb met indicator doet het echt wel met ochtendurine met zon streep!!...
Dames dit is wel een foto van vanochtend had het gisteravond getest rond 12 uur Maar hij is zo wel de hele dag gebleven kijk er de heleeeeeeee tijd naar de eerste test was nog minder zichtbaar dan deze..
Deze is echt positief hoor! Cb gaat zeker zwanger aangeven! Mijn test was lang niet zo duidelijk en toch gaf cb al zwanger 1-2 Zoekt een foto
De CB zal het echt al wel doen, in ieder geval met wekenindicator. Denk dat je zwanger bent. Op moederdag een testje wagen?
Ohh enorm bedankt dames voor al jullie reacties , jullie weten niet hoe blij hier ik mee ben, omdat ik toch het gevoel heb dat ik het niet ben. Ik weet niet maar ik voel me gewoon niet zwanger op dit moment.. Alleen lage buikpijn net boven mijn schaambot zeg maar en links ervan, dat is het enige. De reden dat ik zo twijfel is dat de test na 15 minuten pas duidelijk werd... maar dan zou die als nog geen hcg hormoon aan geven toch als er niets in je lichaam zit? Heb wel eens testen gehad van verschillende merken maar die bleven altijd spier wit zelfs dagen en weken lang.. en dit zijn toch twee verschillende merken
aaahh lieke wat een leukk idee !! Toevallig ga ik maandag zowieso erheen (huisarts)als mijn ongesteldheid niet doorbreekt.. maar wel goed nieuws op zo'n dag moet gevierd worden
Spannend hoor! Hoop dat je toch goed nieuws krijgt. Als ik de test zo zie vind ik hem positief, zn donkere streep ookal was het na afleestijd. Morgen toch kv 2 v 5 proberen ? Hihi. Succes met wachten. Hopelijk toch nog een plakker voor jullie
Ziet er positief uit hoor meid! Morgen een cb met weekindicator halen en dan staat er zeker weten zwanger!
meiden nu kijk ik terug op mijn test en nu zie ik wel dat het gelig ingedroogd is , kan dit na 1 dag dat het gelig aanslaat? dit was eerst absoluut niet zo
een foto van vandaag overdag, in het echt is die duidelijker bovenste test was 1e test, onderste 2e test.