al paar dagen het zelfde streepje.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wish01, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hallo,

Ik heb al een aantal dagen hetzelfde streepje op me ovulatie test..
    Weet iemand hoe dit kan.. Meestal heb ik 1 a 2 dagen een duidelijke streep en dan een heel vaag streepje tot nod.
    over 11 dagen nod.

Groetjes

2. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Deze is duidelijker.

3. jenn88

jenn88 Niet meer actief

heey,

mischien een korte lh piek gehad en daardoor met ovu testje gemist:(.
    heb je eigenlijk ovulatie pijn gehad.
    zou voor de ckerheid wel lkkr doorgaan met testen.

suc6 meis

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    ik heb hetzelfde, heb je al een positieve ovutest gehad? Wat ik me heb laten vertellen is dat je altijd een streepje blijft zien

5. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ja zie altijd na me ei wel een erg vaag streepje maar niet zo duidelijk.
    Als het goed is is me ei toch wel geweest heb een regelmatige cyclus.
    Thnx dames

Groetjes

6. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant

Hoe is het met jou meis?

7. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Jou test is echt bijna hetzelfde als mij, terwijl ik duidelijk mijn eisprong gehad heb, en gevoeld heb

8. jenn88

jenn88 Niet meer actief

agh ben een btje klaar met het hele zwanger worden eigenlijk:). (elke x die teleurstelling het brak me helemaal op:()
    dus zijn er deze maand helemaal niet mee bezig en hebben a.s. maandag weer een afspraak bij de gyn om de operatie door te nemen en een afspraak te plannen.
    dus vanaf volgende maand er weer vol tegenaan maar voor nu ff een maandje rust, ff een btje de druk van de ketel, het ging veel te veel aan ons vreten. en ik merkte aan mezelf dat ik gewoon niet meer blij kon zijn voor anderen die vrij snel zwanger werden. ( niet aardig ik weet het, maar kon het niet helpen:()
    dus moest me weer even concentreren op de leuke dingen die heb, in plaats van het ene wat ik (nog) niet heb.

maar hoe is het verder met jou, heeft het een btje geholpen wat minder op zp te zijn.

gr Jenn

9. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hee jen,

Ja even rust zit er nu niet meer zoveel.
    En ga verder verdenken ze me van een schildklier aandoening,,we gaan er gewoon voor deze maand maar als het zo is is het voor niets omdat je zonder een goed ingestelde schildklier niet of moeilijk zwanger raakt en blijft.
    Maandag onderzoeken ben erg benieuwd.
    Succes meid! En groot gelijk dat je het even rustig aan doet.. moet aan jezelf denken en het leuk houden samen.

Groetjes

10. jenn88

jenn88 Niet meer actief

heey ik ben er ook niet zo veel meer af en toe ff kijken maar echt verder dan de lounge en het pendel forum kom ik niet;).

wel vervelend zeg als het je schildklier zou zijn. kunnen ze daar wel iets aan doen? wat voor invloed heeft je schildklier eigenlijk met een zwangerschap? ik zie het weleens vaker voorbij komen maar nooit eerder naar gevraagd:).

nu maandag dichterbij komt vind ik het steeds spannender worden ben niet bepaald gezellig zegt vl;) maja alles voor het goede doel;)

btw zijn je ovu testje al wat donkerder geworden?

groetjes jenn

11. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hee jen.

Ja de waardes moeten in orde zijn anders raak je moeilijk zwanger,,en blijft je moeilijk zwanger. Volgende week zal ik weten hoe en wat.
    Ga snap dat het spannend is succes meid!
    Nee ze blijven hetzelfde.. Ga het straks nog een proberen.groetjes

Deel Deze Pagina