Ben nu 11 DPO, beetje vroeg met testen, i know. Dit is een action test, zien jullie hier iets op? In ieder geval bedankt voor t kijken!
Foto is ook een beetje van veraf, maar dichterbij krijg ik hem niet scherp helaas. Geen ervaring met deze testen, maar denk zelf ook iets te zien. Weet niet of deze net zo gevoelig zijn als k2v5.
Ik zie volgens mij wel iets vaags, maar is het gee. Indroger? Mijn ervaringen zijn dat er een streep komt na afleestijd (negatief dus) zal eens kijken of ik de foto nog heb) terwijl latere testen van action geen "test"streep lieten zien. Als je meer zekerheid wil kan je daarvoor beter cb digital met indicator kopen, of kv 2v5. Toch blijft het spannend! Ik hoop dat hij donkerder/duidelijker wordt
Foto is na 5 minuten gemaakt, dus lijkt me dan geen indroger..... Het hele vage lijntje was direct te zien nadat de roze waas weg was. Toen hij opgedroogd was, was hij wel iets duidelijker zichtbaar, maar dat was natuurlijk ver na afleestijd (dus mag ik van mezelf dan ook niet naar kijken). Een k2v5 doen is misschien wel een goed idee. Zijn die gevoeliger dan die van de action? De CB wil ik bewaren voor moederdag, als ik dan nog niet ongi ben geworden natuurlijk.
Dit is hem in negatief, zag dat mensen tuurtestjes nog wel eens in negatief zetten, dus dacht, laat ik dat ook maar proberen. Volgens mij wordt het daar toch niet duidelijker van Afwachten maar. Gelukkig nog geen tekenen van een naderende ongi.
Ik zie wel iets, maar kan de kleur niet goed ontdekken. Maar dat zal vast door het beeldscherm komen. Test je vandaag opnieuw?
Yep, opnieuw getest. Streepje is nog vaag, maar wel duidelijker dan gisteren. Geen foto van gemaakt binnen afleestijd. Wil de CB op moederdag gaan doen Denk dan eigenlijk wel een bevestiging te krijgen. Vandaag beetje misselijk en emotioneel. Kreeg bij de jumbo een single met het liedje mama....begon gewoon te janken, nou dat het ik echt nooit! Hahaha. Kom nog wel een testje showen....
Heb deze test ook gedaan en viel negatief uit terwijl kruidvat al een licht positieve uitslag gaf. Wellicht kun je er ook een kruidvat testje tegenaan gooien! Hoop op Eem leuk Moederdag cadeau voor je!
Gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen ook getest, beetje licht streepje nog, dus twijfel nog enorm! maar wel bijzonder op Moederdag hè!