Goedemorgen, Sinds zondag een knipperende smiley met de CB dubbele hormoon. Sinds dinsdag test ik s'middags met de gewone CB die streepjes aangeeft.. di en woe 2 streepjes, gister duidelijk zelfde kleur. Wat moet ik hiervan denken? Want de smiley blijft maar knipperen bij de andere CB test... ik word er helemaal onzeker van. Alleen als er een vaste smiley komt kan je zwanger raken of ook bij knipperende toch wel? Iemand ervaringen hiermee? Dit is onze 2e ronde, vorige maand geen tests gebruikt. Groetjes!
Ik heb alleen de middag foto's die van die smileys niet bewaard, dat is een goed idee om te doen? Hoe plaats je een foto?
De onderste is positief. De bovenste kan ik niet goed zien of ie gelijk is van kleur. (Als je teststreep bij de pijl is lees ik ze goed)
Bedankt voor je reactie. Maar is het dan niet raar dat de andere test een knipperende smiley blijft aangeven? Die test van de foto, de duidelijkste is van gister en vanmorgen had ik weer een knipperende smiley. Of moet ik doorblijven testen ook met die CB dubbele?
Toen je gisteren die streepjestest hebt gedaan die positief is heb je toen ook een smiley gedaan? Zo niet dan moet je de streepjestest vertrouwen. Omdat je nu na je lh piek zit gaat die smiley knipperen. Je lh loopt weer af nu. Je hebt met de digitale je piek dan gewoon gemist. Waarschijnlijk als je morgen met de digi test is ie negatief. Temperatuur je ook?
Ja in de ochtend en had toen een knipperende smiley. Iedere ochtend de smiley test en sinds dinsdag op middag de streepjestest. Ik temperatuur niet, goed om er bij te gaan doen?
Ik denk als je smiddags ook een digi had gedaan dat je dan een gewone smiley had gehad. En dus is je piek volgens de streepjestest wel toen geweest! Hopelijk heb je er gebruik van gemaakt!
Klopt, dat had ik gezien. Maar je ziet een pijl gedrukt in het witte plastic. Dat is denk ik de teststreep.
Bij mij bleef hij altijd knipperen en heb toch echt een eisprong elke maand. En bij een vriendin stond hij stil en die heeft geen eisprong. Niet echt super betrouwbare dingen dus...
Bij mij knipperde de cb nooit. Daarom ook snel weer overgegaan op de normale testen met gezichtje zonder en met lachje.
Bedankt voor de reacties. Kan beter de streepjes dus vertrouwen. Vanmiddag weer 2 streepjes! Ietsje lichter dan die van gister. Maar proberen het gewoon nog een keer.. ben benieuwd! Vreemd dat die andere niet goed werkt, was behoorlijk aan de prijzige kant maar weer een leer voor eventueel de volgende keer