Bewegen tijdens zwangerschap

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Webje, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Webje

Webje Bekend lid

6 okt 2012
    503
    100
    43
    Hallo,

Morgen ben ik 20 weken zwanger en ikkrijg veel negatieve reacties aangezien ik nog gewoon skeeler.. Nu is mijn tempo niet hoog mijn man doet aan hardlopen en we hebben laatst 10,6 km in 1 uur en 20 minuten gedaan en ik skeeler naast hem hoe erg is dit? en kan ik dit gewoon blijven doen?

hoe zit het met andere bewegingen? Wat kan je wel en niet doen?

Ik loop ook bij een dieetiste aangezien ik in het beginveel aangekomen ben en dit er langzaam weer vanaf wil hebben volgens mijn dieetiste kan ik op een gezonde wijze gewoon afvallen en hoef je niet aan te komen..Maar ook hier reageren kennisen raar op.. Help aub:( Ik weet het niet meer..

Alvast bedankt.

Webje

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Je kan gewoon lekker blijven sporten. Zeker als je lichaam dit gewend is! Skeeleren is dus geen probleem. Ik weet niet hoeveel je aangekomen bent? Ik zou een dieet in de zin van echt minder calorieën per dag dan dat je nodig hebt niet aanraden omdat je dat voedingsstoffen te kort komt. Je kan wel zorgen dat je niet meer aan komt door gezond te eten. Het kan dan zijn dan je een paar kilo afvalt, dat is geen probleem

Groeten Evelien

3. Webje

Webje Bekend lid

6 okt 2012
    503
    100
    43
    Hallo

Als eerst dankje wel voor de reactie terug..

Ik ben van 84kilo naar de 101 gegaan.. Dit mede door zwangerschap en een operatie waardoor ik niet kon bewegen en verhuizing waardoor we niet konden koken.. :( Mijn eetpatroon is ook niet goed eet te weinig en volgens de dieetiste als ik meer eet en regelmaat erin zet dat mijn lichaamniet alles vasthoudt ofzo iets..

Tot welke week kan ik blijven skeeleren??

Groetjes Webje

Deel Deze Pagina