Betrouwbaarheid CB

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Valaina, 28 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valaina

Valaina Actief lid

28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar ervaring van mensen die een digitale zwangerschapstest van ClearBlue hebben gebruikt.

Mijn man en ik zijn bezig met behandelingen in het KID centrum van het AMC. Op 10 juni jl. hebben wij weer een behandeling gehad, de arts zei dat ik na 2 weken mocht gaan testen. Dus de 24ste. Dit hebben we nog gerekt tot de 26ste, waarbij een digitale test van CB 'ZWANGER' aangaf. Wij door het dolle heen natuurlijk, bij onze tweede behandeling al raak!

Vanochtend (28 juni, dus 18 dagen na behandeling) nogmaals getest, dit keer met de indicatortest van CB, om te zien of deze daadwerkelijk '2-3 weken zwanger' aan zou geven. En tot mijn grote teleurstelling gaf hij aan dat ik niet zwanger zou zijn.

Nu lees ik overal dat juist de indicator test de laagste hoeveelheid HCG nodig heeft om positief te testen, in vergelijking tot de normale digitale test die alleen zwanger/niet zwanger aangeeft...

Logischerwijze had de uitslag dus andersom moeten zijn.

Hoe zijn jullie ervaringen met deze testen?

2. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een onzekerheid zeg. Ik zou gewoon een kv test doen die zijn gevoelig. Want het is wel gek dat een test zwanger zegt want dan maakt je lichaam wel hcg hormoon aan. Ik zou nog even proberen zijn 2 voor 5,- dat geeft je misschien meer duidelijkheid. Succes en moet houden. Ik duim voor jullie.

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

De ervaring die hier op het forum zo te lezen is hier en daar en is niet heel positief helaas...
    Had je mss heeeeel waterige urine?
    Hoop natuurlijk het beste voor je!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb alleen nog maar positieve verhalen gelezen.
    Ik hoop natuurlijk oo het aller beste maar de kans is aanwezig dat het al vroeg mis is gegaan...sterkte met afwachten!

5. Valaina

Valaina Actief lid

28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties. Ga vanmiddag die kv testen halen, eens kijken wat die zeggen. Heb niet getest met waterige urine, en ook nog geen bloeding oid gehad. Heb wel een onregelmatige menstruatiecyclus, wisselt tussen de 28 en de 33 dagen, zit vandaag op dag 31.

6. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Gatsie wat een teleurstelling. Ik heb wel gehad dat de kv al posi was en de cb nog nega.

Hoop dat t goed gaat meid!

7. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Dat is wel heel gek.. De cb met indicator is inderdaad gevoeliger dan die zonder..

8. Valaina

Valaina Actief lid

28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    Net een kv test gedaan. Omo-wit.
    Bedankt CB, voor de valse hoop :(

9. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Balen zeg! Misschien is het vroeg mis gegaan? Daar heb je nu niks aan, een omo-witte test is het laatste wat je wilde zien! :(

10. Valaina

Valaina Actief lid

28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    Maandag contact opnemen met het ziekenhuis. Kijken wat zij zeggen erover.

11. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik denk dat er wel wat geweest maar niet is blijven plakken... ik heb ook teruglopende testen gehad en toen wist ik ook genoeg.. balen!!

Deel Deze Pagina