Te vroeg getest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 2littlemonkeys, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    In de eerste week van mijn pilstrip ben ik de pil vergeten. Op dag 4 van mijn stopweek getest en de test van negatief. Vervolgens verder gegaan met de pil, opnieuw een stopweek, licht bloedverlies, niks bijzonders.
    In de eerste week van de pil ook nog ergens getest en ook dat was negatief.

Maar nu ben ik al een volle week opeens misselijk midden op de dag, dit blijft ook de rest van de dag hangen.
    Echt een vaag weeïg gevoel:rolleyes:
    Ik ben op dieet, dus ik vermoed dat het hierdoor komt.
    Kan ik toch te vroeg hebben getest? Op 2 momenten was de test negatief, de laatste toch vrij ver van de stopweek etc af...

2. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Huh.. ik snap het niet echt? Je bent in de 1e week van de strip 1x de pil vergeten? Of een hele week? Je zegt dat je daarna in je stopweek heb getest op een zwangerschap? Vervolgens verder gegaan met de pil en opnieuw in je stopweek en toen weer getest? Ben je dan al niet een maand of 2 verder?

3. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    6 augustus pil vergeten, dit was in de eerste week van de pilstrip.
    26 augustus getest: negatief. Hierna weer verder gegaan met een nieuwe strip en in de stopweek licht tot amper "ongesteld".

Ik zit nu weer in de eerste week van een nieuwe pilstrip, dus ja er is al wat tijd verstreken. Maar ik ben dus nu sinds een week of 2 misselijk en begin me af te vragen of ik toen niet te vroeg heb getest of dat er iets anders speelt.

4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Wanneer was je laatste test?
    De kans dat je van 1 vergeten pil zwanger raakt is heel erg klein. Volgens de laatste richtlijnen hoef je ook pas na 2 vergeten pillen extra maatregelen te nemen. Maar het enige wat uitsluitsel kan geven is een nieuwe test, die moet dan inmiddels aardig positief zijn...

5. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik hoop van niet, een derde kindje zit niet bepaald in de planning. Moet er wel gelijk bij zeggen dat ik in die strip wel meer dan 1 pil ben vergeten. Vakantie doet mij wat dat betreft geen goed :rolleyes:
    De laatste test is ergens in de eerste week van september gedaan als ik het goed herinner.
    Kijk er niet echt naar uit weer opnieuw te moeten testen, maar het zal wel moeten...

6. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Als je misselijk zou zijn van hcg (en dus van een zwangerschap) moet er ook voldoende in je urine zitten om positief te testen. Zeker als je al 2 weken misselijk bent.

7. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Haha nee ik kan mij voorstellen dat je er niet op zit te wachten; anders ben je niet aan de pil natuurlijk ;) Tussen de vergeten pillen en je laatste test zit wel een groot interval, ik zou verwachten dat als er na die vergeten pillen toch een eitje zou zijn gaan groeien dat dan ergens tussen 20-25 augustus gesprongen zou zijn, dus met een test eind september zit je dan al een maand na die eisprong en had je echt wel positief moeten testen.
    Ik zou voor je gemoedsrust nog een testje doen, dan kan je het achter je laten. En als je misselijk blijft een keertje langs de huisarts, misschien is er eem andere reden voor het misselijk zijn. Beterschap!

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  8. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Dit weekend maar even een testje doen en anders inderdaad langs de huisarts. Misschien ligt het wel aan de pil zelf dat ik zo misselijk ben en is het tijd voor een andere :)

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.065
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Haar laatste test had ze begin september gedaan, niet eind september ;)

Ts ... ja er zou een mogelijkheid kunnen zijn. Als je eisprong eind aug was (die komt namelijk niet standaard op dag 14, maar kan ook eerder of bij de pil vaak later) dan is begin sept testen idd veel te vroeg geweest ;)
    Ff opnieuw testen. Als je al 2 weken misselijk bent door hcg dan zou een test nu moeten knallen :D

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja zou even opnieuw testen.

11. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Inderdaad even opnieuw testen, dan weet je het in iedergeval zeker. ;)

12. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Heb net een paar testen opgehaald.
    Het weeïge gevoel van misselijkheid, heeft plaatsgemaakt voor het gevoel hebben dat ik moet kotsen. Supertof...

Ben dus nu heel benieuwd naar de uitslag van de test.

13. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.842
    2.261
    113
    Als je klachten van zwangerschap zijn, moet je nu een knaltest hebben. Spannend

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.065
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou gewoon nu gelijk al testen.
    Idd met zulke klachten moet hij knallen! Ongeacht het tijdstip van testen :)

15. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    De test was mega wit!
    Morgen maar even de huisarts bellen en babbelen over een andere pil. Kan bijna aan niks anders liggen lijkt mij.

16. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Gelukkig, fijn dat je duidelijkheid hebt. Idd keer naar de huisarts als je zo misselijk blijft...

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.065
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Nee zwanger ben je dan idd echt niet
    Succes bij de huisarts!

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fijn dat je duidelijkheid hebt. Succes bij de huisarts, zo misselijk zijn is ellendig.

Deel Deze Pagina