Wat denken jullie zwanger of niet? Mijn nod weet ik niet. Heb 13 april een curettage gehad en naar mijn idee 21 april mn menstruatie. Ik ben ook niet thuis in cyclusdagen etc. Mijn vorige zwangerschappen liet ik gewoon gebeuren en gebeurde vrij snel.. dus ik heb geen idee, bij een normale cyclus zou het 17 mei moeten zijn. Ik heb met een clearblue early getest. Het is een super licht streepje maar mag ik positief zijn? https://postimg.cc/dZYvMKwZ
Heb je wel je hcg eruit getest na de curretage? Als je cyclus weer begon op 21 april, dan zit je nu op cyclusdag 17 en lijkt me een nieuwe zwangerschap zeer onwaarschijnlijk.
Als je cyclus weer begon op 21 april, dan zit je nu op cyclusdag 17 en lijkt me een nieuwe zwangerschap zeer onwaarschijnlijk (maar niet onmogelijk) Het zou kunnen dat de test reageert op een lh piek. Het enige wat je kan doen is overmorgen weer testen met dezelfde merk test. Als er nu hcg zit, dan zal test zijn opgelopen.
Kan zeker zwanger zijn. Ik heb wel eens postieve ovulatietest gehad op cd 8. Dus het is mogelijk om dan op cd18 positief te testen. Ben benieuwd Maar ook idd ovulatie is mogelijk
Denk een nieuwe zwangerschap. Maar zou de vlag pas uithangen als deze test of 2 à 3 dagen wat oploop laat zien. Maar dat ben ik.
Spannend zeg. Ik snap dat je erg voorzichtig bent, maar ik vind hem er eigenlijk wel positief uit zien. Heb je vandaag nog getest?
Gisteren ook getest met kruidvat, die gaf ook een licht streepje. Vandaag getest met die van Action en die was weer negatief. Misschien ben ik ook nog erg vroeg..
Ja ik zie wel wat. Of het is opgelopen tov de clear blue van gisteren weet ik niet, maar dat is lastig vergelijken met elkaar. Het blijft dus nog even spannend!
Inderdaad, volgens mijn berekeningen had ik ook pas donderdag moeten gaan testen voor de 1e keer. Maarja kon het niet laten. . Nu maar even paar dagen afwachten!