kan het niet geloven

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vvh, 8 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vvh

vvh Lid

31 jul 2006
    81
    0
    0
    leerkracht
    hoi,

ik ben zoals je kunt zien overtijd. dus vandaag kwamen eindelijk mijn testen toe. (anders had ik nooit kunnen wachten). Ik natuurlijk meteen testen. En wat zag ik? een heel fijn, licht streepje. Omdat ik dacht dat ik weer maar wat zag en mij liet meeslepen, liet ik het aan manlief zien. Ook hij ziet het streepje.

Nu ga ik morgenvroeg nog eens testen om zeker te zijn. en als ik hier ook een streepje zie ga ik morgenavond naar HA. Dan is het natuurlijk nog afwachten tot maandag voor de uitslag.

Langs de ene kant voelde ik het wel aankomen, maar toch wil ik het nog niet geloven. Gewoon bang om teleurgesteld te worden. Vooral omdat ik ook al een dag of drie bruik verlies. 's nachts en in de dag niet, maar in de late namiddag en tegen de avond verlies ik wat bruin. Niet de moeite, maar toch.

zou het kunnen dat ik mag beginnen hopen?

2. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ja zeker hopen mag altijd :) ! Ik denk dat er best een grote kans is dat je zwanger bent. Je hebt een licht posi test en je bent overtijd. Klinkt goed toch?! Dat bruinverlies dat kan heb ik weleens gelezen. Ik zou morgenochtend testen met ochtendurine. Heel veel sterkte, ik duim voor je!

3. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hoi VVH,

Heb je alleen maar bruinverlies gehad de laatste dagen of ook rood?

Kari

4. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Spannend ik ga voor je duimen dat je morgen positief test

5. vvh

vvh Lid

31 jul 2006
    81
    0
    0
    leerkracht
    alleen maar bruin verlies, niks rood. Ook geen klachten van aankomende menstruatie

maar het is ook omdat ik geen zwangerschapssyptomen heb. Ik voel me niet misselijk of zie niks aan mijn tepels.

Ik was wel ontzettend moe tijdens de periode van de "innesteling". Dat viel mij toen wel op. Maar voor de rest klaag ik van niks. en die vermoeidheid is ook na een weekje gestopt.

6. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Als je geen roodverlies hebt, is dit oude bruine bloed misschien nog van de innesteling en hoef je je denk ik niet zoveel zorgen te maken hoor!

Hoop dat je heel snel een dikke vette streep op je test hebt!

Liefs Kari

7. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Ik hoop met je mee ( was het maar vast zover dat je de uitslag van de ha in handen heb...)

8. pammy

pammy Actief lid

spannend

9. Elisabeth1974

7 dec 2006
    48
    0
    0
    spannend meid! Ik duim zoooooo met je mee!

10. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Spannend, ik hoop dat je snel een vet positieve test in handen hebt.

11. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    en heb je al getest? ben benieuwd.

mijn duimen draaien voor je dat het raak is.

liefs san.

Deel Deze Pagina