hoi, ik ben zoals je kunt zien overtijd. dus vandaag kwamen eindelijk mijn testen toe. (anders had ik nooit kunnen wachten). Ik natuurlijk meteen testen. En wat zag ik? een heel fijn, licht streepje. Omdat ik dacht dat ik weer maar wat zag en mij liet meeslepen, liet ik het aan manlief zien. Ook hij ziet het streepje. Nu ga ik morgenvroeg nog eens testen om zeker te zijn. en als ik hier ook een streepje zie ga ik morgenavond naar HA. Dan is het natuurlijk nog afwachten tot maandag voor de uitslag. Langs de ene kant voelde ik het wel aankomen, maar toch wil ik het nog niet geloven. Gewoon bang om teleurgesteld te worden. Vooral omdat ik ook al een dag of drie bruik verlies. 's nachts en in de dag niet, maar in de late namiddag en tegen de avond verlies ik wat bruin. Niet de moeite, maar toch. zou het kunnen dat ik mag beginnen hopen?
Ja zeker hopen mag altijd ! Ik denk dat er best een grote kans is dat je zwanger bent. Je hebt een licht posi test en je bent overtijd. Klinkt goed toch?! Dat bruinverlies dat kan heb ik weleens gelezen. Ik zou morgenochtend testen met ochtendurine. Heel veel sterkte, ik duim voor je!
alleen maar bruin verlies, niks rood. Ook geen klachten van aankomende menstruatie maar het is ook omdat ik geen zwangerschapssyptomen heb. Ik voel me niet misselijk of zie niks aan mijn tepels. Ik was wel ontzettend moe tijdens de periode van de "innesteling". Dat viel mij toen wel op. Maar voor de rest klaag ik van niks. en die vermoeidheid is ook na een weekje gestopt.
Als je geen roodverlies hebt, is dit oude bruine bloed misschien nog van de innesteling en hoef je je denk ik niet zoveel zorgen te maken hoor! Hoop dat je heel snel een dikke vette streep op je test hebt! Liefs Kari