Onduiderlijkheid over pendel topic

Discussie in 'Over deze site' gestart door Music Mama, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Beste beheerders van dit forum.. ik heb al eens eerder een bericht neergezet in het pendel topic zelf dat het allemaal erg onduidelijk is maar krijg steeds de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/340308-werkt-pendel-forum-wie-pendelen-op-zwangerschapspagina-nl.html als antwoord..

Ik vind het echt onduidelijk.. Als ik alle mensen af ga die in die lijst staan van de link pendelt de helft niet meer.. zou hij misschien geupdate kunnen worden?
    Ik verzamel alle pendeluitslagen van de mensen die pendelen op dit forum.. maar zie door de bomen het bos niet meer!

Groetjes, DaantjevD

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.297
    394
    83
    bij het pendel topic staan topics van mensne die pendelen.
    Ze pendelen op aangegeven tijd, dat geven ze aan in het topic, er word niet dagelijks gependeld.
    Je kan abbo`s nemen op het topic van de pendelaars door het topic te openen en bovenin op onderwerp tools te klikken en daar kan je abbo afsluiten..
    je moet helaas gewoon de topics van de pendelaarsters in de gaten te houden, ze geven vanzelf aan wnneer ze pendelen met tijdstip erbij.

Maar aan je handtekening te zien heb je geloof ik alle pendelaarsters die momenteel actief pendelen al hebt gehad ;)

De link dieje hier boven plaatst is idd niet meer up to date ;)

3. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    oke bedankt voor je antwoord! hier heb ik tenminste wat aan ;)

Deel Deze Pagina