Hallo, Ik weet niet of jullie het ook hebben maar ik krijg steeds boven aan de pagina een grote advertentie te zien, je kunt rechts op sluiten klikken maar 9 van de 10 x opent ie alsnog de link grr. Iemand een idee of je dit kan blokken? Het zijn advertenties van ANWB en Disney die ik steeds voorbij zie komen.
google chrome gebruiken als browser en adblock installeren idd, ben je er overla vanaf, ook die slimme reclames op nu.nl en FB
Oh, echt? Ik vroeg me al af waar dat aan lag, dacht dat RTL tot inzien was gekomen, maar zelfs dát blokkeert AdBlock dus
Haha, ja wist ik ook niet hoor! Dacht ook dat het aan RTL of SBS lag, maar was van de week bij mn moeder en daar keek ik een zelfde serie, maar 4x! reclame er tussendoor Toen viel het kwartje opeens
Nu hier weer een mega groot opspringende reclame onder in mn beeld, ook niet weg te klikken...vreselijk irritant...zoiets als er ooit ook van fisher price wat rampen reclames... Zal ook maar eens gaan kijken voor zo een adblock of wellicht dit forum enkel via chrome kijken dat is ook nog een optie begrijp ik.
Vind ze ook irritant, boven schuift de boel naar beneden door Disney, onder mis ik een kwart scherm door Vodafone en door de bewegende beelden in die Disney add. wordt ZP mega traag. Geen succes. Ik ga ook eens kijken of ik hier op de zaak van die blokkers erop kan gooien!
Ik heb gelukkig geen advertenties die uitklappen of geluid afspelen (voordeel van in het buitenland wonen?), wel een foto van een vrouw die in een appel bijt en een man met een wel heul kleine onderbroek..