Vond het lullig dat die verloskundige op de gang een beetje moesten lachen..snap wel dat dat soms moet hoor maar uh er staat een camera op je neus
@happy; haha ja wel een beetje lomp, maar ik kan me voorstellen dat je 'in the heat of the moment' wel eens dingen eruit flapt waar je later weer spijt van krijgt
Heb hem niet gezien maar omdat het over een kinderachtige vent ging, was het die politieagent met z'n zoon? Die de hele tijd handschoenen op zat te blazen, haar belachelijk zat te maken om de geluiden die ze maakte enzo?
ohja die vent was vorige week, ik heb mijn vriend al medegedeeld dat als hij zo gaat doen ik hem op de gang laat zetten whahaha. Toen ik het zat te kijken irriteerde ik me al dood. En tjsaa dat meisje van gister had het waarschijnlijk makkelijker verwacht.. en het viel haar flink tegen. Ik hoop dat ik wat rustiger ben als ik ga bevallen
Ze was ongepland zwanger en jong en er nog helemaal niet aan toe, denk dat dat het ook pijnlijker maakt Maar ze zei inderdaad rotkind arm humpie
in Amerika willen ze nog een ruggenprik voor ongesteld zijn (grapje) maar daar zijn ze erg makkelijk mee daar, daar vinden ze ons ook echt barbaren dat we het zo doen. Ik vind dat soort programma's echt vreselijk irritant, maar ook NL programma's hoor, jemig laat gewoon eens een normale, rustige bevalling zien zonder geschreeuw, gejank e.d. dat KAN natuurlijk ook.
Praat z'n vrouw nog ff een schuldgevoel aan ook! Die had allang een mokje naar z'n hoofd gegooid gekregen van mij! :x Bah.
Ik zei net tegen mijn vriend: als jij zo had gedaan dan had ik je eruit gegooid! Gelukkig heeft hij me goed gesteund bij de bevallingen.
Tussendoor was hij heel aardig Maar dat hij zei dat het haar eigen schuld was dat de ontsluiting niet verder vorderde doordat ze niet uit bed ging om te bewegen maar ging slapen..serieussss
nouja hij heeft hier wel een punt het kan vaak wel helpen (zwaartekracht) doordat de baby tegen de onderkant aandrukt worden de weeeen vaak wat heviger vandaar dat je vaak ziet met liggen dat het minder snel vordert en ook met ruggenprik dat het minder snel vordert (liggen en pijn heeft een functie natuurlijk) Maar dat hoef ik niet van mijn man te horen heb ik een dokter voor hahahaha
Die verloskundige met dat donkere haar vond ik echt vreselijk, ze bleef maar praten en dan ook nog zo betweterig! Als ik zoiemand bij mijn bevalling zou hebben zou ik haar eruit gooien. Ik werd al nerveus toen ik er naar keek, brrr.
volgens mij was hij heel erg gefrustreerd had hij bij mij ook niet moeten zeggen .... echt grof! Sta jij daar een hoop pijn te lijden. Maar toen het kindje geboren was vond ik het wel even eng....hij ademende niet?
Ik vond die vader op een gegeven moment vreselijk vervelend, die van mij had mogen wieberen met dat soort opmerkingen. En die verloskundige was ook echt heel vervelend, met dat opgewonden gepraat de hele tijd. Ik had echt medelijden met die vrouw, hoewel ze het volgens mij hartstikke goed deed uiteindelijk.
Bij de vorige aflevering heb ik echt met open mond zitten kijken en lag in een deuk, sorry hoor.. hahaha Ben benieuwd hoe het deze aflevering eraantoe gaat, heb nog geen tijd gehad om te kijken. En mijn man kan het niet aanzien.