Grrr. die vent. Ik had hem eruit gegooit. En dan die vk ook nog zeggen dat het zo belangrijk is dat de barende zich gesteund voelt enzo. Nou dat deed hij dus niet! Vond het op zich wel een mooi programma om te kijken. Maar het valt me wel op dat er vaak bij amerikaanse/engelse programma's enzo over bevallingen er zo vaak hard geschreeuwd/gekrijst wordt.
Maar misschien dat als we ons er niet voor zouden schamen en we ons mogen laten gaan er ook meer geschreeuwd word Misschien gaat de ontsluiting dan sneller, nou schreeuwen maar hihi
Ik heb niet echt geschreeuwd...maar wel heel erg gekreund....hoe kun je dat n godsnaam inhouden dan lukt toch niet eens...
wat een irritante vent zeg als die van mij zo had gedaan had hij lekker thuis mogen wachten net of dat ze het expres doet dat het lang duurt
Zo zit ff aflevering van.vorige week terug te kijken van net 5. Maar wat een vent zeg, spontaan jeukende handen... Je zou hem toch!
die op net 5 is de Engelse versie toch ? vind die op tlc veel mooier zag vandaag weer een hele mooie bevalling zo wil ik ook wel
Doet t echt zoveel pijn? omdat ze alleen maar een soort gas krijgen? Ze gillen n kreunen zo.. Met een ruggeprik hoef je hier toch niet doorheen? Ben zooooo bang voor de pijn.. Nu al..
Ik weet t ... Maar t lijkt me zo fijn ... Hopelijk valt t mee. Toch ook wel wat positieve verhalen gelezen maar goed verschilt per persoon en over t algemeen altijd wel pijnlijk denk T hoort er bij.. Heb je gelijk in..
Geloof mij dat ik het nog vreselijk zwaar had met ruggeprik, alleen ik had last van overstimulatie van de weeen. De verpleegster zei zelfs: nou mevrouw dat zijn enkel maar harde buiken hoor, niet zo aanstellen het echte werk komt nog. Ik kreeg een ruggeprik omdat ik mij niet kon ontspannen maar nog bleef ik zogenaamde harde buiken hebben terwijl ik lag te creperen! :x Dus dosis ophogen, dosis ophogen, dosis ophogen en ga zo maar door. Wat bleek na de bevalling: De catheter die de weeen zou registreren zat verstopt, daarom dachten ze dat ik geen krachtige weeen had en bleven ze ophogen. Ik ben echt kapot gegaan die bevalling! Die ruggeprik hielp echt niet! Nadien heeft de verpleegkundige echt haar excuses aangeboden want het waren geen harde buiken, zo leek het enkel op de STAN. Bij mijn tweede dochter kreeg ik de ruggeprik bij 4 cm maar eens gezet en 2x opgehoogd omdat ook deze niet werkte bleek dat ik al volledige ontsluiting had. Ik ben van 4 naar 10 gegaan in een uur tijd met ruggeprik die niet werkte dus. Het is nog altijd een raadsel waarom die dingen bij mij niet werken! Maar deze keer neem ik niet eens de moeite voor een ruggeprik!
Jeetje suzetje, die hebben het even flink verkloot zeg.. hier ook overstimulatie door het infuus, maar gelukkig een werkende ruggenprik.. anders was ik ook doodgegaan geloof ik (zo voelt het iig) Misschien werkt bij jou de epidurale niet maar de spinale wel? Echt belachelijk hoe ze je hebben behandeld De aflevering van vanavond op TLC vond ik wel even eng met dat baby'tje dat niet ademde en helemaal blauw werd.. die had wel veel meconium ingeslikt geloof ik. Was helemaal opgelucht toen ze zelf ging ademen.
Phoe ik ook, werd er helemaal naar van. Kon het ook echt niet drooghouden bah! Snap ook niet waarom ze iemand nog zolang laten wachten als ze weten dat er meconium in het vruchtwater zit!
wist niet dat je ook buitenlandse series terug kon kijken. Straks is ff doen. Ik wil die van TLC wel eens kijken, maar manlief kan er echt niet tegen. dus die zapt meteen door. Ik heb best wel wat bevallingen in real life gezien en ik weet wel (behalve dat het echt pijn kan doen....) dat het wel/ niet gillen gedeeltelijk ook cultuurgebonden is. In Afrika krijg je met een stok flink op je vingers als je geluid maakt, dan hou je je echt wel in. Suzetje wat een vreselijk bevallingsverhaal!!!