Wij zijn op zoek naar een oneliner zoals: '"Godallermachtigwatisieprachtig"maar deze hebben we al gebruikt. iemand een leuk idee.
www.everyoneweb.be/geboortegedichtjes en dan naar one/two liners gaan, daar zal je wel iets kunnen vinden denk ik
ipv Godallermachtigwatisieprachtig Godallermachtigwatisieopnieuwprachtig of Godallermachtigwatisieookprachtig
das een mooie! (maar dan wel met een T ) ook super: ik kreeg een echt klein visitekaartje in de bus, met de naam van het kind en dan daaronder, waar normaal de functie van diegene staat (bv manager blablabla) nu 'zoon van die en die' superorigineel om je zo aan de wereld voor te stellen! maareh- oneliner? wel leuk om in dezelfde toon te blijven als godallemachtig..... maar dan: jezusmienhebjeooitzoietsmooisgezien ?
jeetjemineetjewateenscheetje zoiets? jezusmienhebjeooitzoietsmooisgezien vind ik ook errug leuk hoor!
Joepiedepoepiewateensnoepie zag deze staan, en moest meteen aan jou denken! hoop dat je er iets en hebt..
Kijk hier eens, daar hebben ze eenhelboel oneliners staan. Misschien staat er iets tussen voor jullie, of een combinatie van twee teksten samen combineren. http://www.gedachten-gedichten.nl/welko ... zinnen.htm Succes!