hoi, misschien hebben jullie nog leuke/mooie korte gedichtjes over geluk,wij willen graag iets met het woord geluk doen vandaar. Alles is welkom! groetjes miep
Wie werd niet door dit nieuws verblijdt Onze droom werd werkelijkheid. Dankbaar dat het geluk ons vindt Het is een (zoon/dochter) Wees welkom kind. Kind van mijn dromen, van liefde en licht. je lieve lachje tranen over mijn gezicht zoveel gevoelens ik kan ze niet kwijt. Maar ik vind het niet erg, 't is van geluk, mijn kleine meid. Een stil geluk is ons overkomen, mooier dan onze mooiste dromen. Vandaag hebben wij ons hart verloren, vandaag werd onze baby geboren. Een stukje hemel lieflijk en klein Een wonder waarvoor wij dankbaar zijn Dit stil geluk, dit prille leven zullen wij al onze liefde geven Het wonder is groot de baby is klein 't kwam uit moeders schoot geluk, waar geen woorden voor zijn Dit zijn er nog maar een paar, op mijn site staan er nog veel meer met het woord geluk. heb nu zelf niet zoveel tijd om ze allemaal te posten, maar je moet maar eens even en kijkje nemen. www.everyoneweb.be/geboortegedichtjes gedichten-index en dan kies je geboortekaart. veel leesplezier liezje