Hier bij deze zwangerschap ook 1x geklust, naar mijn berekeningen net voor mn vruchtbare dagen, de weken ervoor en erna niks meer gedaan en toch super zwanger! Had dit absoluut niet verwacht, bij ons zoontje zijn we dik 6 maanden bezig geweest en meerdere malen geklust per cyclus.
Hier wel 'one lucky shot'! Waren al ruim 13 maanden bezig en elke maand zoveel mogelijk geklust en van alles geprobeerd zonder resultaat. toen was ik er even helemaal zat van en dus totaal ons best er niet voor gedaan. 2x seks gehad die maand met bijna een week ertussen en wist ook niet precies wanneer mn ei was en raak!
Wij zijn 5 maanden bezig geweest.. Nog steeds ontzettend snel als je nagaat dat het niet altijd zo gaat. Maar heb toch wel gekeken met ovulatie testen wanneer het beste was en dan toch ook wel vaker geklust
1e kindje: meteen 1e ronde zwanger. Wel ongv om de dag klussen. 2e kindje: 2e ronde zwanger, ook ongv om de dag geklust
Nou, als controlefreak kon ik het toch niet aan het toeval overlaten, dus meteen maar een app die laat zien wanneer je vruchtbare dagen zijn en dan zo vaak mogelijk klussen, zo lang het nog leuk bleef, na een paar dagen achter elkaar heb ik niet meer zo'n zin