One night stand? Hebben jullie dat veel gedaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    een keer bijna, maar op het moment supreme toch maar gezegd dat ik het toch niet zag zitten, is goede vriend geworden en we kunnen er nog smakelijk om lachen!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    jup één keer.. wel beschermd. Pil én condoom. tja, je weet maar nooit met wie hij de koffer in is geweest;) Daarna met nog iemand 2 maanden alleen sex gehad..

geen spijt van eigenlijk.. Nu geen behoefte meer aan.. heb een lieve man en ben zielsgelukkig zo :)

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nog nooit, gelukkig.

Was laatst een programma over hoeveel jongeren heel vaak one night stands hebben en dan ook nog eens onbeschermd. En bijna de helft heeft een SOA. Vond het echt schokkend en ben blij dat ik dat nooit heb gedaan.

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nee nooit gehad!
    En ben er blij van!
    Het is zoiets intiems, dat doe je toch niet zomaar met iemand?

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Precies, seks is zoiets moois en bijzonders, dat ik dat alleen zou willen delen met iemand van wie ik houd.(Mijn man dus).

Al ben ik helaas ook wel de mist ingegaan met ex-vriendjes en heb er ongelooflijk veel spijt van. (Dat waren geen one-night-stands)

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Met mijn man is het inderdaad meestal mooi en intiem. (al is het net zo vaak gewoon lekker en geil :D ) Maar sex hoeft niet altijd mooi te zijn vind ik, het mag ook wel is gewoon leuk en lekker zijn.

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee nooit gedaan. en ben het ook niet van plan

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Foxter, ja seks is natuurlijk ook wel heel erg lekker. Lekker van elkaar genieten. :)

9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Nee, nog nooit gedaan en ook geen behoefte aan gehad.
    Vriendlief is mijn tweede bedpartner en ben er ook trots op dat ik nooit heb rondgeslapen ;)

Als ik af en toe verhalen hoor van vriendinnen en kennissen dan denk ik echt van ehmz ja :$ Een meisje die ik ken heeft binnen een maand 9 verschillende partners gehad :$:$ onbeschermd en is er van eentje zelfs zwanger geweest... ze is overigens pas 16... waar gaat dat heen tegenwoordig :(

10. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    3x en ook wel een aantal keer te hard van stappel gelopen maar niet de 1ste nacht al sex, de 1ste 2 heb ik nu nog spijt van en de 3de heb ik nu een relatie mee haha.

en ook hier een sexbuddy gehad vroeger haha.

ik snap ook niet dat vrouwen dat kunnen,, ok heb het zelf ook gedaan maar sommigen hebben elk weekend wel een ander in bed.
    ik vind vooral die praatjes erg die er van achterna komen

want ja een man is stoer als hij dat doet en een vrouw een hoer!!

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Nee.. nooit voor 1 nacht met iemand het bed in gedoken.. Gelukkig maar!;)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dat heb ik ook nooit gesnapt.. een man 'mag' het wel en een vrouw 'mag' het niet;) Best krom maar goed..

Tja, als je tussen twee relaties zit, kun je er voor kiezen om geen sex te hebben, maar is niet voor iedereen vol te houden;)

Elk weekend een ander hou ik ook niet van trouwens.. Vind dat weer een beetje té..

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja hoor, vroeger (in mijn stap periode) best wel eens een One night stand gehad. Wel meer dan eens. Heeft niks met liefde te maken, pure aantrekkingskracht. Een vonk, spanning, chemie. Eentje was echt een ramp maar een ander weer echt WAANZINNIG :D
    Sexbuddy ook gehad. Prima te doen :)
    Als je beide weet waar je aan toe bent en elkaar lichamelijk erg goed aanvult - dan blijft het emotionele aspect gewoon van jezelf. Dat deel je niet, dus maak je je ook niet druk om.

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

geen ervaring mee!!

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    niet echte one night stands .. meer korte "affaires" (bij gebrek aan beter woord). Duurde meestal zo'n weekje of 2, en daarna was het wel over - spanning eraf. En dat is toch wel de hoofdreden van een one night stand - spanning, chemie, kriebels, pure lust ...

Ook seks buddy gehad in een ver verleden zo'n 2 jaar lang (best lang volgens mij) ... maar ben er alleen jaaaren later mee getrouwd ... :D hubbie (toen nog niet natuurlijk) zocht mij eens op via ICQ jaren later (geeeen idee of dat nog bestaat), samen gaan eten en toen was het gedaan ....

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hier geen onenightstands gehad, wel veel onenightkisses.

en een seksbuddy inderdaad, soortvan seksvriendschap van een paar maanden.
    ik was 24, hij 19 heheheheh

we vonden het allebei perfect, alleen de omgeving - we waren collegas :D - zat te miauwen dat het echt niet kon.

onzin!

17. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik wel, 1 keer maar dat was niet mijn bedoeling :D
    Ik had een jongen ontmoet met uitgaan. Tijdje later hadden we een date. Lekker uit eten en daarna de film. Uiteraard staan zoenen. Weer tijdje later ging ik naar hem toe en ik was inmiddels al hoteldebotel. Superleuke avond, samen met zijn vrienden gaan stappen. En oh hij vond mij zo leuk en lief en was verliefd en ik was enige op dit moment. Ik smelten natuurlijk want ik vond hem ook superleuk. Dus die nacht ben ik blijven slapen en hebben we seks gehad. Ik dacht nog even: oei maar ach we vonden elkaar leuk!!

Noooooooooooooooooooooooit meer wat van die jongen gehoord. Oh wat voelde ik me letterlijk en figuurlijk genaaid!!! Dat sommige kerels alles zeggen wat je wilt horen alleen om je bed in te krijgen. Hoe kon ik zo naief zijn :D

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oeh gruwel bah, eehhh JA 1x welgeteld..

Ik was gruwelijk kwaad op mn ex omdat ie me zomaar had gedumpt. Dus ik ging uithuilen bij iemand met wie hij goed op kon schieten.. dat uithuilen mondde uit op lekker zoenen (gelukkig kon ie dát nog wel) :D en toen sex.. OMG hoe waardeloos kunnen sommige gasten zijn zeg :) en hij werd steeds slap haha, meneertje had een borrel op. :p Bij 'afscheid' een uurtje later ofzo, zei hij dat hij geen relatie wilde 'bla bla', nou, ik zei, ik ook niet hoor!! En ben zo weggereden, zie m soms nog wel eens als ik mn hobby beoefen. Maar ik probeer m dan te negeren.:)

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ook wel eens gedaan, nooit spijt van gehad, me nooit gebruikt gevoeld, heb er immers zelf ook plezier van gehad.

Snap niet wat er mis mee is? als je het gewoon beschermt doet, en uit vrije wil.
    Waarom zou ik mezelf moet bewaren voor iemand?
    Ik leef maar 1 keer!

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Geen one nightstand maar ook hier een sexbuddy :D

En nee daar heb ik echt geen spijt van gehad hoor! Heb genoten van die tijd kon doen en laten wat ik wilde en toch aan mn trekken komen :D Overigens wel veilig gedaan natuurlijk :D

Deel Deze Pagina