Ik heb nog nooit een one night stand gehad met een man die ik niet kende. Maar wel met een aantal seks gehad terwijl ik er geen relatie mee had en het ook niet zou willen. Met ieder van hen (6 stuks) heb ik het meerdere keren gedaan en ik kende ze ook al enigszins. Met een aantal heb ik overigens nog steeds contact, maar dan dus vriendschappelijk. Ik vond het wel spannend En ik ben blij dat ik even los heb mogen gaan met hele leuke mannen voordat ik met mijn man een relatie kreeg.
Hier precies hetzelfde. Vriendschappen met een bonus . Altijd leuk als je met bepaalde vrienden je hobby kan delen . Spijt heb ik er absoluut niet van. Was een erg leuke tijd (studententijd)!
Ik wou dat ik wat meer had rondgewipt Heb 3 vriendjes gehad vanaf mijn 15e en met 2 van hen naar bed geweest waaronder mijn huidige vriend. Ik zou denk ik best een one night stand kunnen hebben als ik geen relatie zou hebben.
1.5 Berichten mogen geen aanstootgevende, racistische, seksueel geladen en/of beledigende inhoud bevatten. Berichten met dergelijke inhoud zullen zonder opgaaf van reden verwijderd of aangepast worden. Daarom gaat deze op slot.