wat nu? psz vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door miffy11, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

in april hebben we Mila aangemeld op psz H. er werd ons verteld dat deze in de herfstvakantie zou verhuizen, en samen zou werken met een andere psz N, die gaan samen psz S worden.
    Mila zou meteen na de zomervakantie naar H gaan, en dan na de herfstvakantie naar S gaan.
    zouden een oproep begin juli krijgen voor welke dagdelen ze terecht kan.

nog steeds niks gehoord, dus vanmiddag gebeld, nu blijkt er een probleem te zijn met de planning, en is het niet eens zeker of de kindjes die nu al op N en H zitten wel allemaal op S kunnen, en Mila is op een wachtlijst gezet, en kan waarschijnlijk pas in november terecht.

daar baalde ik dus al goed van, vind het sowieso belachelijk dat ze daar niet even een melding van kunnen maken, maar ik daar zelf achteraan moet gaan, het is tenslotte hun fout.
    iedere keer als wij langs de psz lopen roept mila 'sool' 'sool', en hebben haar dus verteld dat ze na haar verjaardag daar heen mag. meisje is dolenthousiast en moet nu nog minimaal 3 maanden wachten.

maar nu ga ik net de post halen, zit er een flyer tussen, heeft u een kindje in de leeftijd tot 4 jaar, kom naar psz S!!
    ben nu best pissig, want waarom dan ook nog flyers versturen als ik een paar uur geleden te horen kreeg dat er geen plek is voor kindjes die al maanden ingeschreven staan?

wat zouden jullie doen? toch braaf afwachten tot november, of contact opnemen met de psz dat we niet blij zijn met de gang van zaken?

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik zou zeker weten contact opnemen.
    Is natuurlijk geen manier van werken om in eerste plaats geen plek te hebben maar wel te gaan flyeren.
    Vinden ze het leuk om mensen af te wijzen of op een wachtlijst te zetten??

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Contact opnemen met SPZ S en het verhaal uitleggen, ik zou hier echt not amused mee zijn met zo'n flyer

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou ook zeker weer contact opnemen.
    Ook nog folders verspreiden terwijl ze al overvol zitten.
    Ik zou dus gewoon regelmatig bellen of ze al meer weten, ff vinger aan de pols en wie weet kan je dochter toch nog wat sneller terecht.

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    contact op nemen met psz S doen alsof je van niets weet en kijken wanneer je kindje terecht zou kunnen :p

Deel Deze Pagina