Goedemorgen allemaal, Ik had even een vraagje.. Ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil. Afgelopen twee maanden was mijn cyclus 21 dagen. Ik ben 6 oktober ongesteld geworden, heb 11 oktober seks gehad. (dacht ook echt mijn ovulatie gevoeld te hebben op 13 oktober) had ‘s avonds een ieniemini beetje roze bloed bij het afvegen. Dus dacht aan een ovulatiebloeding. Mijn Nod zou afgelopen dinsdag moeten zijn aan de hand van mijn vorige cyclus. Helaas een negatieve test. Vandaag weer een negatieve test en ook nog niet ongesteld. Stel dat mijn cyclus deze maand langer zou zijn.. is er dan alsnog een kans dat ik zwanger ben? Aangezien ik alleen op 11 oktober seks gehad heb. Dit is namelijk nogal nieuw voor mij, alle ovulatieregeltjes en dagen, etc.
Als je 11 oktober seks hebt gehad en 13 oktober je ovulatie zou je perfect zwanger kunnen worden. Het is wel zo dat als we 13 okt als ovulatie nemen je intussen al 15 dpo zou zijn en ik zou verwachten dat je zw testen intussen wel positief zouden moeten zijn
Ja, dat dacht ik dus ook. Bij mijn zoontje had ik 2 dagen voor NOD al een knaltest. Dus een beetje gek. Maar stel dat ik mijn ovulatie niet weet.. en ik het toch mis heb. En dus wel weet wanneer ik seks gehad heb. Maar mijn cyclus dus niet weet. Is er dan überhaupt nog kans op een zwangerschap nu? Of moet ik de hoop maar laten varen..
Als je nu alsnog seks gaat hebben, en je eisprong moet nog komen, dan kan het natuurlijk Als 11 oktober de laatste keer seks was, en eisprong bijvoorbeeld op 17 oktober was en er superzaadjes waren, dan zou je nu 11dpo zijn en dan zou je alsnog wel iets van een streepje verwachten op een test.
Ja, zou misschien kunnen. Bij mijn zoontje gelijk de eerste ronde zwanger na het stoppen. Nu expres 2 maanden gewacht met proberen zodat ik even kon ontpillen. Allebei de maanden stipt na 21 dagen ongesteld. Maargoed, het zou inderdaad goed kunnen. Dankjewel voor je reactie!
Persoonlijk denk ik ook nog aan ontpillen. Natuurlijk hoop ik dat het snel raak mag zijn voor je hoor!