Watje in oor?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Esmaralda, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Mijn oudste heeft een binnen en buiten oorontsteking. Voor de binnenoor ontsteking heeft hij antibiotica gehad en voor de buitenoor ontsteking zure druppels.

Alleen als ik nu al met die druppels aankom gilt hij het al uit. Ze kriebelen volgens hem heel erg. Hij is bekend met hypersensitiviteit, dus ik snap dat het dan wel vervelend is.
    Het loopt eruit na het druppelen, en dit vind hij ook een erg vervelend gevoel, hij blijft hierom ook huilen.
    Met 40,5 graden koorts, snap ik ook echt wel dat het vervelend is.

Alleen nu dacht ik, kan ik niet een watje in ze oor doen na die tijd? Niet in ze gehoorgang, alleen gewoon in dat grote gedeelte, zodat als er iets uitloopt, dat in het watje loopt. Weet iemand of dit kan en mag?
    Ik haal het watje er dan na een uurtje ongeveer weer uit.

2. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Kan gewoon deed mijn moeder ook altijd bij ons als we een oorontsteking hadden en ik weet eigenlijk niet beter dan dat het zo gedaan wordt.

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ja dat mag, alleen idd niet te lang laten zitten. De rotzooi moet eruit kunnen en met een watje kan dat niet en gaat broeien.
    Maar voor even kan t geen kwaad.

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Oke super! Dan doe ik dat gewoon :)
    Het is idd voor even, meer voordat het spul wat we erin druppen er zo ongemerkt uit kan lopen.

Deel Deze Pagina