Ik ben 7 weken zwanger, en heb sinds gisteren niet meer zoveel trek in de maaltijden. Ik eet wel, maar soms staat het me tegen. Terwijl ik normaal echt wel zin heb aan een bord eten Vanmiddag hadden we lasagne, nou ik eet er normaal gesproken van als een uitgehongerd paard(sorry voor de vergelijking), maar nu heb ik een gedeelte bij mn man op zn bord geknikkerd, ik kon het niet wegkrijgen. Gelukkig kreeg ik de komkomer die we erbij hadden wel weg. Daarna een uur op de bank gelegen en geslapen, daarna nog steeds onhappy gevoel ter hoogte van mn maag, maar geen neigingen tot overgeven. Toen ben ik maar even wat gaan drinken en naar buiten geweest(moest mijn 4 konijnen nog even de nagels knippen). Die frisse lucht en de werkzaamheden met de beestjes hebben heel goed geholpen! Even mn gedachten ergens anders op richten en een frisse neus doen blijkbaar wonderen. Hoop dat dit misselijke gevoel niet erger wordt
Bij mij begon het misselijk zijn pas met 9 weken, daarvoor alleen af en toe een weeig gevoel.. Succes!
Ik was met 6 weken licht misselijk en vanaf week 7 een drama, overgeven en overgeven. Tot op de dag van vandaag nog steeds misselijk en zeker 2/3 keer overgeven, ondanks medicijnen. Heel veel sterkte
Ik werd ook rond de 6 weken wat misselijk en had minder eetlust, maar met 12 weken was dit weer weg en heb ik een heerlijke zwangerschap gehad. Het kan dus ook meevallen, maak je nog niet teveel zorgen!
Hier ook vanaf 7 weken, duurd bij mijn zoontje tot 16 weken. Dat nare gevoel op je maag en de vermoeidheid houd je nog wel even dus (waarschijnlijk )
Ik ben vanaf eergisteren misselijk en vanaf vandaag gewoon ziek! Ik weet niet wat ik moet doen om het overgeven en de hoofdpijn te stoppen
Ik ben met 6,5 week een dag knalmisselijk geweest. voor de.plee gelegen en m'n eten eruit gegooid, zo rot voelde ik me. Vanaf dat moment heb ik alleen maar dingen gegeten die goed vielen. Weinig vlees, wel kaas, veel brood, pasta en koolhydraten. Niet te veel zuur, geen koffie, geen ei, veel zuivel, veel fruit, wat minder groenten (vooral minder soorten, hoeveelheden gingen nog wel). En toen geen noemenswaardige last meer gehad. Nog wel soms een weeig gevoel, maar niet meer misselijk geweest. Ben tot nu toe m'n zwangerschap doorgehuppeld