Argh! Ik kan weer eens niet slapen . Ik werk in de bejaardenzorg als woonondersteuning, en ik werk daarbij op 2 verschillende afdelingen. Op de ene afdeling werk ik met een andere collega samen per dienst, waarbij mijn collega gelukkig wat taken van me overneemt, zoals het sjouwen van karren. Op de andere afdeling werk je alleen, omdat op die afdeling de wat mobielere bejaarden wonen. Maar door het alleen moeten werken moet ik daar zoveel lopen, dat ik in 2,5 uur nog geen 5 minuten tussendoor kan gaan zitten. Dan heb ik een half uur pauze en na dat halve uur moet ik weer 1,5 volop lopen en staan. En het lukt me niet meer. Ik lig nu alweer 1,5 uur wakker omdat ik me geen houding weet te geven van de pijn in mijn rechter bekken . Ik baal er zo van, maar dat wordt morgen toch maar ziek melden vrees ik . Ik voel me zo lullig, omdat ik al korte diensten heb gekregen, en alleen in de avonden (die zijn minder intensief), maar het mag niet baten . Ben trouwens wel onder behandeling bij een fysio, maar echt helpen doet het niet . Nog meer mensen met slaapproblemen door pijn hier?
Ik herken je frustratie ! Maar je zult je er bij neer moeten leggen helaas ik zit al 10 weken volledig thuis ivm mijn bekkeninstabiliteit ! Er is helaas niks aan te doen ... Ik zou met je werkgever om de tafel gaan zitten en je verhaalnuitleggen als jij namelijk gedeeltelijk in de ziektewet gaat krijgen hun dat uitbetaald en hoef jij je niet schuldig te voelen en krijg je goed aangepast werk samengesteld door jou , leiding gevonden en ARbo
Je kan inderdaad niet anders dan je erbij neer te leggen.. Is het mogelijk om AT te werken? Ik heb deze zwangerschap vanaf 8 weken op AT basis gewerkt en ben uiteindelijk met 20 weken volledig in de zw gegaan..Zit ook in de zorg.