Wij weten sinds vandaag dat we een zoontje krijgen! Superleuk dus!! Maar jeeetje een naam! Wat vind ik dat moeilijk zeg! Onze dochter heet Sophia (volledige naam in handtekening). We vinden Pepijn en Noah erg leuk, maar bij beide hebben we een grote twijfel. Vind het ook moeilijk om te zeggen wat voor namen we leuk vinden, want dat weet ik dus niet. Voor een meisje franse en klassieke namen, maar vind franse jongensnamen over het algemeen niet zo. Een beetje stoere en ook lieve naam is leuk, en als het een beetje internationaal is, is handig maar niet perse een pré. Wie kan ons helpen?!
Gefeliciteerd! Julian Justus Julius Floris Florian Floren Elias Sebastian/Sebastiaan Bastian/Bastiaan Aaron Samuel Benjamin Lucas Abel Ruben Matthias Mathis Oliver/Olivier Alexander Kasper/Casper Quinten Brent Hugo Arthur Nicolas Daniel Simon/Simeon
Gefeliciteerd! Ik vind Mathieu een leuke Franse jongensnaam. Pepijn vind ik ook leuk, maar ik snap je twijfel wel. Zelf vind ik Philip erg mooi (en internationaal). Jules. Ivo.
Ga alles eens rustig doorlezen. Julian en Julius zijn heel erg leuk, alleen neefje heet Julian, dus dat valt af, jammer genoeg. Zo vond ik Rowan ook een leuke naam, maar zit ook al in de familie.
Net wat namen aan man gevraagd, maar allemaal Nee! Vind zelf Elias ook leuk, maar mijn man vind het niets. Graag meer suggesties!! Mogen ook wel wat apartere namen zijn of misschien wat meer engels. Vind zelf Novan en Odin erg leuk, man helaas ook niet. Maar dat soort namen suggesties zijn ook welkom.
Zit hier misschien iets tussen? Ivar/Ivan Matthew Owen Darren David Jason Mason Nathan Fabian Justin Elon Kylian
Pepijn is heel leuk! Stefan Steven Axel Arthur Camiel Laurens Caleb Floris Vincent Maurice Reinier Thijmen Jacob David
Sophia & Lucas Sophia & Michiel Sophia & Jonas Sophia & Nicolas Sophia & Roelof Sophia & Caesar Sophia & Julius Sophia & Victor Sophia & Olivier