was benieuwd wie er rookt en of jullie ook roke tijdens zwangerschap Ik rook wel nu maar erg weinig wil er wel vanaf dus ben ook druk bezig
Ik rook wel, maar wil dus ook stoppen. Met mijn eerste zwangerschap ben ik gestopt met roken,deze ging helaas mis,bij de tweede zwangerschap rookte ik wel. Nu willen we graag een tweede kindje en willen we allebei stoppen met roken. Groetjes jeslin
Ik ben, nee: wij zijn allebei gestopt op het moment dat de pil de deur uitging. Al weer 7 maanden geleden ... Nu ook echt geen trek meer, maar pffff ... niet gemakkelijk hoor! Op een of andere manier werkte het idee: misschien zit er wel een kindje in mn buik, voor mij erg goed. Jammer dat het niet echt zo was . Ik was overigens een zeer stevige roker. Zeker wel een pakje per dag ...
Ik heb gerookt. Ik rookte niet veel maar toch. Ik ben in januari gestopt. Mijn vriend rookt nog steeds maar wil er wel mee stoppen. Alleen heeft hij het jaar er niet bij gezegt Succes en sterkte met stoppen Danjo
hier ook een roker, matig door de weeks, wat meer in het weekend...hehe Zodra er een tweede streep op een test komt, gaan die sigaretten regelrecht de deur uit. Daan
In september/oktober van dit jaar ben ik 10 jaar gestopt met roken en ga ook nooooooit meer beginnen!! \/
Ik rook niet, mijn vriend wel maar zodra ik zwanger ben gaat hij naar buiten (of nog liever stoppen ) ! Racebabe
hoi hoi ik en me vriend roken allebei we zijn wel steeds aant minder maar helemaal stoppen vindt ik erg moeilijk. maar zodra er hier ook een 2de streep komt stoppen we allebei. gr patricia
Ik heb 15 jaar gerookt en ben vorige maand toen ik met de pil stopte ook meteen gestopt met roken samen met mijn vriend. We zijn gestopt met pleisters. Ik was een zware roker..1 pakje per dag van 25, maar ik heb altijd geroepen dat ik zou stoppen als ik zwanger wilde worden en dat was denk ik ook de enige reden waarom ik echt zou stoppen. Succes aan diegene die gaan stoppen! Ben nu echt blij dat ik er vanaf ben!
nee ik rook niet meer! ben al een paar jaar gestopt en ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter nooit gerookt.. tja je bent toch verantwoordelijk voor de gezondheid van het kindje wat in je buik groeit
HEEEEEEEE NInetje! Ben ook een roker. Gestopt toen ik zwanger was, helaas miskraam en weer begonnen met roken. Nu weer heel erg pril zwanger en rook 1 sigaret per dag en hopelijk volgende week niet meer. Ik zet de popcorn alvast klaar en ga er een slekker voor zitten....
Ik rook ook... en mijn lief ook. Wil stoppen maar het lukt nog niet zo... We zijn voornemens direct te stoppen bij een positieve test.
heeeeeeeeeeee 2! 1 per dag? knap! Het is mij dus echt niet gelukt...ondanks dat ik echt wel weet welke EVT gevaren er zijn... Foei! Shame on me! Popcorn...hmz...goed alternatief!
Ja Nin, maar vind het reuze moeilijk om niet te roken. Voel me gewoon nog heel erg onzeker in deze zwschap gelet op de vorige keer.
ik ben nu ruim 1 maand gestopt met roken , op zich heb ik er niet veel moeite mee, ik weet waar voor ik het doe ! 9 mei naar de gyn