Iemand symptomen gehad na de innesteling? Vorige week Zaterdag 13/09/2014 denk ik m'n ei te hebben gevoeld. Zondag was idd ook m'n temperatuur gestegen! Normaal heb ik rond de 35.5 en nu was 't al 36.2! Gisteravond ( Vrijdag 19/09/2014) voelde ik een soort gekriebel in m'n buik. Beneden beetje aan de linkerkant van m'n navel. Daarna kreeg ik ook een heel erg zeurderig en branderig gevoel in m'n liezen, boven benen en onderrug. Vandaag voel ik me net of ik wat grieperig ben! Hoge temp vanmiddag 36.7 en nu weer 36.2. Ik heb de hele dag nog een zeurend en branderig gevoel bij m'n liezen aan alle 2 de kanten onderin m'n buik, niet echt harde steken maar van die irritante kleine steekjes die blijvend komen en gaan. Voel me moe moe moe, en hoofdpijn! Oh ja en af en toe een trekkend en soort van branderig gevoel aan zijkanten van borsten, vooral rechts. Wat denken jullie? Zijn dit symptomen van de innesteling? Ik heb al 3 kindjes maar we willen graag nog voor een 4de gaan Volgende week zaterdag of Zondag is mn NOD . Soms cyclus van 28 soms 29