Geheimen van vroeger???

Discussie in 'De lounge' gestart door hoppala, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 hoppala, 26 jun 2012
    Laatst bewerkt: 26 jun 2012
    die je nu durft te vertellen.. Kom maar op

Op leeftijd van 16 tot 19 jaar droeg ik alle seizoenen door legging onder me broek soms 2 leggings, wou altijd wat voller lijken.

In diezelfde periode stopte ik schoudervulling kussentjes in mijn bh om mijn borsten groter te laten lijken.

Moet er nu wel om lachen en heb het gelukkig niet meer nodig.

En nu jullie opbiechten maar!!

2. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uppppp

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Was vroeger niet blij met mn cupmaat.
    Als ik ging stappen (toen ik 15 was) wel eens 2 bh's aangedaan

4. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahha die is ook een goeie!!! :D

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Toen ik 12 was, was ik verliefd op een jongen van 19.. Toen heb ik tegen al mijn vriendinnen gezegd dat hij mij had gezoend.. Wat natuurlijk niet zo was haha.. Maar echt wat waren mijn vriendinnen jaloers!! Hahahaha

6. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik heb vroeger verteld dat ik alllllaaanngggg gezoend had met een jongen.... (was toen een jaar of 12/13 en mijn vriendinnen hadden dit ook al gedaan!)
    in werkelijkheid was dit pas een aantal jaar later hihi

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heb ooit op school iemands mobiel gestolen tijdens gym... :)

Was het jaar daarvoor zwaar gepest, en was eindelijk 'bevriend' met een meisje die me overtuigde het te doen.(niet echt een goeie vriendin dus, maar...ik was een beetje wanhopig)
    En natuurlijk werd ik als enige beschuldigd want ze vonden de mobiel bij mij en mevrouw wist van niks. ;)

Was toen 14/15.

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Mijn oudere zus werd op de middelbare school veel gepest, vooral door jongens. Op een dag hebben wij een van die rotjongens opgewacht en euh...lesje geleerd zeg maar. Het pesten was ineens voorbij en mn zus weet nog steeds niet waarom het zomaar afgelopen was :cool:

9. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Mijn zusje werd in de brugklas zwaar gepest en ik heb haar toen met Valentijnsdag een anonieme roos gestuurd (was een jaarlijkse actie op school). Ze weet nog steeds niet dat ik het was en dat is maar goed ook :D

10. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Ja dat deed ik ook! Stond me trouwens goed ook, daardoor kon ik in het kleinste maatje Levi's!! Geleerd van een meisje wat Louise heet, die nu ook een dochter heeft van 4-5-6 jaar oud... Kan jij dit toevallig zijn? ;)

11. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee meid, maar heb van paar mensen gehoord dar ik niet de enige ben, ik deed altijd 1 aan en mijn nicht deed 2, we hielden het geheim toen ik bij hun logeerde gaven we elkaar toe, ik zei ik draag legging toen zei zij huh ik ook dubbele zelfs. Toen zei ik schoudervulling in bh, zij zei o ik ook maar losse wol, en vond mijn idee beter hahaha, allebij zijn er gelukkig van af, alleen mijn borsten zijn nog steeds klein maat a-b

Deel Deze Pagina