ik ben een moeder van 29 met 2 kanjers van kinderen.een jongen van 10 en een meisje van 6.na mijn dochter ben ik nog een keer zwanger geweest.deze zwangerschap heb ik laten beindigen omdat mijn relatie toen heel slecht was met mijn partner en hij ook niet mee wou helpen met de opvoeding en kosten daarvan.ik had een uitkering en was onmogelijk in staat toen om 3 kinderen in me eentje op te voeden.me relatie van toen heb ik ook beeindigd.1 jaar later ontmoette ik mijn huidige partner en die zorgd goed voor ons allemaal.we zijn nu 3 jaar samen en willen graag een kindje van ons samen erbij.ik dacht dat ik zo weer zwanger zou zijn maar dat was deze keer niet zo,ik dacht gelijk aan mijn laatste zwangerschap en had zoiets van:dadelijk kan ik geen kinderen meer krijgen omdat ze iets fout hebben gedaan toen!ik ben bij de gynacoloog geweest en alles was gelukkig goed.nu zijn we 9mnd verder en nog geen zwangerschap.ik ben best verdrietig en heb zoiets van waarom toen wel terwijl het niet kon,en nu het zo gewenst is van beide kanten gaat het niet.iedere maand als ik weer mijn menstruatie heb vind ik het echt een teleurstelling.ik vind het zo oneerlijk!waarom toen wel en nu niet?
Helaas kan ik je vraag niet beantwoorden. Ik kan jullie alleen maar heel veel succes wensen en ik zal voor je duimen dat je snel zwanger mag worden. Liefs Senninha
Het is oneerlijk. Maar het is iets wat jezelf niet in de hand hebt. Probeer positief te blijven denken, 9 maanden valt wel mee. Misschien lacht het geluk je over 'n maand of 2 - 3 weer toe. Veel geluk.
Jij hebt al kinderen, maar je partner ook? Ik wil niet negatief doen, maar het kan ook aan hem liggen. Het komt maar heel zelden voor dat bij een beëindiging van een zwangerschap iets beschadigt. Blijft positief!
Dan kan het ook aan de combinatie van jullie tweeën liggen. Maar jullie hebben allebei al kinderen, dus hou hoop. Als je langer dan een jaar bezig bent, kun je het beste naar de HA gaan. Veel sterkte.