Ja precies, zoals op de foto heb ik dus op een neusvleugel en mijn dochter heeft drie donkere in haar gezicht (wel iets kleiner dan op de foto, maar wel bollig).
Ik slis ook, heb ook logopedie gehad, maar als ik mezelf vergelijk met m’n collega, dan val ik echt wel mee. En zo’n plekje heb ik ook, op m’n voorhoofd dicht bij m’n haargrens. Zolang het geen kwaad kan, en ik er geen last van heb, laat ik het lekker zitten. Die op m’n rug heb ik wel laten verwijderen, maar die was groter en daar had ik last van.
Ik heb dit ook hoor. Ik heb echt een afkeer voor van die dikke moedervlekken. Bij anderen, maar vooral ook bij mezelf. Heb er jaren geleden een laten verwijderen door de huisarts, maar die ging daar nogal heftig op op los met zo'n brandijzer dat ik bijna van mijn stokje ging. Nu heb ik er al jaren één op mijn sleutelbeen, kan het kreng niet aanzien, maar kan de moeite niet meer opbrengen hem te laten verwijderen. Dat gaat hier in Frankrijk ook niet zo makkelijk.
Bij mij valt het ook reuze mee hoor en het is wat het is. Die plekjes storen mij ook echt niet. Heb er geen last van. Die haren die er af en toe uitgroeien (ja ook nog ) vind ik wel vervelend maar hou ik gewoon goed in de gaten. Ik had zo'n plek onder mijn beugel die heb ik wel laten weghalen
Krijg je die witte, ronde vlekjes vanwege een hoog cholesterol? Ik begin dat nu al te krijgen en ik ben 29
Ik probeer mn kind te leren dat niemand er hetzelfde uitziet, iedereen er mag zijn, en zich vooral niet onzeker moet voelen vanwege wat dan ook. Ik, met mn moedervlekje in mn gezicht, putjes in mn billen en dat soort dingen, vind dat belangrijker dan me storen aan imperfecties bij een ander. Alleen het woord eigenlijk al, imperfecties. Yuk.
Ik heb zo'n plekje op mijn kin. Ik noem het mijn heksenpukkel, er groeit ook een hele dikke donkere haar uit. (Dat weet niemand hoor, ik pluk m eruit zodra ik m weer voel, en dat is voordat je m goed ziet). Heb weinig behoefte om m weg te halen. Man heeft zo'n soort moedervlek als Enrique Iglesias, diezelfde lokatie ook, maar wat kleiner. Dat vind ik juist heel karakteristiek aan zijn gezicht, die mag echt niet weg.
Ik weet niet of je het kan vergelijken maar ik was een keer aan het lopen op het strand met mijn kinderen en schijnbaar was daar zonder duidelijke afscheiding een naaktstrand. Daar zag ik dus een blote collega - even voor het beeld de krullen boven op haar hoofd waren hetzelfde als vanonder - Als ik die collega nu tegenkom is dat het eerste beeld wat weer terugkomt. Ben ik dan ook oppervlakkig? Ik veroordeel haar absoluut niet hoor, maar het beeld blijft gewoon in mijn hoofd zitten.
En door... Bedoel het niet onaardig maar misschien moet je gewoon maar niet denken voor een ander wat zij eraan zouden moeten doen. Is bijv jouw gezicht toch niet. Misschien erger je je er dan ook niet aan, blijf bij jezelf.
Ik heb sinds een paar jaar een heel onzuiver gezicht. Vroeger nooit last van pukkels gehad en nu heb ik rosacea. Ik zou het heel erg vinden als iemand naar mij zou kijken en zou denken, waarom doet ze er niets aan. Ik doe er heel veel aan, maar het helpt niet. Vandaag ook weer zo’n selfie naast mijn peuter met een puur en zuiver gezicht, enorm confronterend. Wat ik hiermee wil zeggen, niet alles is zomaar op te lossen en de persoon tegenover je zit er waarschijnlijk nog veel meer mee (en daarmee doel ik niet op de foto van het voorbeeld. Ik zou tekenen voor het voorbeeld in je openingspost)
Dan kijk je maar niet. Ik jeb 2 moedervlekken laten wegsnijden op mn ribben (veranderden + irritatie van beha). Nou, t is echt niet mooier geworden. Dus zonder medische reden ga kk niet in mn gezicht laten snijden
Nou, ik heb zo'n kleine bolle moedervlek en ik heb me werkelijk waar nog nooit druk gemaakt of iemand anders zich daar aan zou storen. Je spreekt over oneffenheden. Wat vind je dan van iemand met bijv. acne littekens?
Wat een topic,het is maar waar je je druk om maakt. Ik heb twee vlekken in mijn gezicht. Ik stoor me er niet meer aan.
Vind het eigenlijk heel onaardig dat er mensen zijn die zo denken blijkbaar. Omdat jij het niet mooi vindt of je eraan stoort "dan laat je er toch wat aan doen?" Nee sorry, begrijp ik echt niet.
Nou dat dus. "Imperfecties" maken je juist uniek, bijzonder. Zou toch saai zijn als we allemaal hetzelfde eruit zouden zien. Vind het ook echt schrijnend te lezen dat er blijkbaar mensen zijn die zo denken.
Wat een mind fuck deze reactie. Het staat echt lijnrecht tegenover je post waarmee je je topic begon.