hoi meiden, Hoop dat jullie kunnen helpen. In de binnenzijde aan de rechterkant komt de naam van onze zoon en natuurlijk onze namen etc. Nu wil ik boven de naam van onze zoon een tekstregel.....en dan niet Dolgelukkig zijn wij met de geboorte van onze zoon....... maar een keer iets anders. Op de linkerzijde hebben we een foto van mijn buik met mijn dochtertje en daarbij een gedichtje. Nog een gedichtje hoeft dus niet, maar wel een sterkte oneliner. Zoiets als: Wens , wonder werkelijkheid, Hij maakt het verschil... Maar eigenlijk wil ik nog iets bijzonderders......(ook dit kindje is er weer via ivf gekomen....) Wie heeft er een leuk idee....
Als je hier kijkt zie er best wel wat staan. Weet natuurlijk niet of er iets naar je smaak tussen zit.
Wij zetten boven haar naam: Soms komen dromen uit.. of Dromen komen uit... We zijn er nog niet uit of we 'soms' erbij doen of niet.
Of het nou via ivf is of natuurlijk ik vind deze hartstikke mooi die komt bij ons op het kaartje en iedere keer krijg ik weer tranen in mijn ogen. "Weet je wat het zo bijzonder maakt? Papa heeft mama's hart geraakt". Veel succes en hartstikke gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Wij hadden " het regent zonnestralen " op het kaartje staan How wonderful life is.... 100 op de schaal van lief.... Misschien een zin uit jouw liedje van claudia de breij? Die is ook zo mooi...
Wij zetten op het kaartje: Never nooit meer hoeven wij nog te dromen, met jou is onze grootste droom al uitgekomen